User Data

Sprite Vacation Hotel 2

Yup! Its Back And Running! Cant Wait For Everyone To Join!

Rules
1.No Making Your Own Void,Or Lava Room,Or Shadow Room
2.Dont Kill Any One(Lol)
3.Make Sure That You Dont Steal A Room
4.Always Post Your Sprites!

Plots
1.Metal Attack(Finished)
2.Kill In The Hotel
Add to Favorites
Pages
964
Updates
Completed
Last Update
5 Years Ago
Fans
53
Readers
109

Accepting Author Applications

Yup! Its Back And Running! Cant Wait For Everyone To Join!

Rules
1.No Making Your Own Void,Or Lava Room,Or Shadow Room
2.Dont Kill Any One(Lol)
3.Make Sure That You Dont Steal A Room
4.Always Post Your Sprites!

Plots
1.Metal Attack(Finished)
2.Kill In The Hotel

Recent Comments

TimeSceo
September 17th, 2017
This is fucking incredible
I FORGOT ABOUT THIS PAGE
I DON'T THINK ANYBODY FOUND OUT I WAS THE ONE WHO POSTED THIS
I'M LAUGHING SO HARD AT THIS HOLY SHIT
Online Chat India
Visit http://www.boldeindia.com/ for Online Chat India
Ah the first comic i joined on here, good times
nobody updates for a good long time and i get this aosth crap for entertainment could you please possibly post one more picture of robotnik so i can kill myself
Ghanasai09
August 10th, 2012
Help
Hey guys i just want to ask you to help me with my new comic Evolution Fighters X.If want to know my more go to my profile and look at the description.Thank you!
StarMan45
May 2nd, 2012
http://www.smackjeeves.com/comicprofile.php?id=109206
Oh, I bet my auther comment disappeared when I left the comic. Stupid stupid stupid.

It's seeable on the profile page in the comment list. Look at it there.
Face it, no one is updating this except with fillers. And I have too much on my plate and lost interest because of it. So I'm leaving this comic to focus on the ones that are still alive and well.
Ah the good old days...how i miss em
the best days began here
DarkSoniic
January 10th, 2012
its such a shame...
this was a good comic too :/
im also back
i didn't leave i was gone for a while sorry but my history was erased and i forgot my smackjevves account but im back
PinkPanda2333
December 25th, 2011
~PinkPanda2333
ZOMG! ROFL! LOL! ALL THAT JAZZ! LOOK WHO'S ALIVE!! YES ITS ME!!! AHAHAHA!!!!
Okay people how are things? Get me up to speed. Me? I got a NOOK COLOR (iz on now) and an Animation thingy for SJ. Oh, I'm so happy to be back.
epicness
December 21st, 2011
@Royle McCulloch: Wuf wuf!GET THE BONE!
Finally got this up and going, check it out: http://www.smackjeeves.com/comicprofile.php?id=97975
Gonna update once I hit 50 fans so here's the link: http://www.smackjeeves.com/comicprofile.php?id=109358
Uh, this comic was abandoned a long time ago. Hardly anyone posts these days.
get going on plot or he attacks
finally got this done what do you think?