User Data

Photo Shoot narusasu Doujinshi

NarutoxSasuke Doujinshi
Sometimes the person you fall in love with is the last person you'd expect. Naruto never thought he'd fall for Sasuke; will having to work together change his mind?

Authors

Recent Comments

Atlas (Guest)
September 9th, 2017
Oh no
I'm not able to see this page or the next ):
Guest
August 30th, 2017
I realize it's been almost a year since your last comment, but I just came across this and it is Really good. I hope you find the motivation to pick it up again if you can. The storyline is really interesting and totally deserves an ending. Thanks for the good read so far!
cassy-f-e
August 26th, 2017
@Sasunaru or narusasu fan: atleast 80USD a page.
Plz start making more NaruSasu doujinshi
Please make mare NaruSasu Doujinshi plzzzz
There is a new Naruto series well kinda it's Boruto which has sasuke and naruto in it so hopefully this will bring you inspiration and influence you to make more NaruSasu Doujinshi and this may not be in the storyline of make sense but maybe Boruto could be the son of Sasuke and Naruto so plzzzzzz start making more NaruSasu Doujinshi and btw another reason I ship Naruto and Sasuke is because they kissed a few time ing the anime lol love it and I just ship them who couldn't and reading NaruSasu makes me happy so please resume making it thank you for the joy of reading NaruSasu Doujinshi byeee
I Love You!!!
pls at least add an ending it's killing me! ps I love you and your works.
@Cat18: omg Jag med ^^
lex (Guest)
May 30th, 2017
WTF
It's not there
Light
Hello, well i couldn't live with myself if i just go without leaving you a proper review. I don't know how to start but here it goes, i'm not a regular user of devianart, actually i went to that place because i ended the game of Naruto Ultimate Ninja Storm 4 and the final battle just crush me down, i freaking love and hate the couple since i'm like 15, now i'm 22 and still cant get over it, i used to read fanfics back then, so when the anime ended I started reading again, looking for some light, some confort? Well, just something to get rid of the bitter taste that remains after "the end", sicerally i was dissapointed with most fanfics, they all seemed to be written by some 13 kids that barely know how to speak, but yesterday i found your doujinshi (Never heard that word before) and i went crazy with it, literally i had like 30 tabs open on the browser trying to read it in a correct order (The devianart app didn't help so much) and i couldn't believe how good it was, you should know you drawing is great, reaaally reaaally great, but that is not it, it wasn't just your draws, it was the whole thing, the dialogs, the expressions, you capture their personalities incredibly, perhaps i don't know too much about manga or art, but i wanted to tell you, that your work was that light i was looking for, i thank you from the bottom of my heart for taking 6 years doing this, i admire you because not everyone is capable of what you did, i could see how much you love what you do, and that's beautiful, your passion is almost tangible. When i read so many bad fanfics, i felt like i was alone in this world with my deep feeling for the couple, sometimes i get confused and don't know if i should feel this way or i as misundestanding everything, but one real fact is, no matter how you see it, their bond is the strongest thing in that anime, i personally like to envolve them as a couple, but also love their pure bond without any tags no matter what. So thank you, somehow for a while we shared a love for the couple, anime and for your great work, thanks for the virtual company this doujinshi is something i really loved and became important to me.

I apologize if a wrote anything wrong, English is not my native language but that wasn't going to stop me for letting you know what i felt!

Have a nice day, and keep adding love to your work, it is worth it.
Lil (Guest)
May 3rd, 2017
Why
I can't see it please update ??
Omg
I'm just soooo intrigued of what's next I beg you to continue the story please!
You're just awesome, your story, your drowings, all!!
I really want it back please! ♥️?
How much i mean
Ok yaay
Ok hiw much?
cassy-f-e
March 13th, 2017
@Sasunaru or narusasu fan: you can send me financial support to my paypal:
cassylovescandy@hotmail.com
and I'll reconsider continuing it ;D
It seems like the most talented minded people always get tired or give up at some point (not trying to offend you) i mean if im willing to draw that good or come up with a good storyline oh my you will see me up all night long and maybe might get like 3 hours of sleep ill keep drawling,writing until i die. I wish im sble to do that
Plz keep going
Thus is a really good story i love it plz return ill support you in anyway plzzzz do it for mine and the other fans sake
Plz keep goung
Just plz continue ill support you in anyway even if it invoves in money you keep this up this art this comic is beatifull ill miss it
Love it
I love your comics its sooo cute
Their ties match~
Oh how sad
I hope you get your inspiration back. I will follow this story always. I can't leave something incompleted but I get where your coming from as a writer. I don't want to leave anything incomplete. I hope to see something from you soon but I will always wait. Good luck on your other art. I will check it out.
Kokoa Kirkland
February 13th, 2017
Don't worry. I think many of us will faithfully await the update. No matter how late. Because the story is incredible like her author :)