User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.

My pen is a Sword

by squbble
Awesomest comic about the awesomest little halfblood kid everyone loves so much and more! Epic missions, tragedy, love, excitement and a shitton of things that make no sense.

Percy Jackson © Rick Riordan
Add to Favorites
Pages
18
Updates
On Hiatus
Last Update
7 Years Ago
Fans
83
Readers
8
Awesomest comic about the awesomest little halfblood kid everyone loves so much and more! Epic missions, tragedy, love, excitement and a shitton of things that make no sense.

Percy Jackson © Rick Riordan

Authors

Recent Comments

Srsly @$$hole
@Guest: Wtf m8. Dude's kinda right. The author hasn't posted in years. I understand you're going through puberty, and you're super passionate. Just don't be a SOOPER @$$hat
Guest
September 25th, 2017
Thanks 4 your crap
@Eck: STFU idiot. The author is amazing at this. Go to Tarturus. Your kind of dead bitch.
PERCY JACKSON TIME! >:)
Your gunna end up killing me with laughter XD
Im riding my teacher! Oh HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! XD
Oh m G you are Ha-la-rious
For some reason im reading this like tammys voice from bobs burgurs XD
Dude u triping? XD
HAHAHAHAHAHA "holy shit have my bolt!" oh my god HAHAHAHAHA XD
Hahaha i just choked when i read rot in tarturus cunt!
@Spencuh: hes whiteish in the book
this is so beautiful-
@squbble: Please make more!!!
MORE!
Your comic is hilarious! This is seriously good! I'll just wait here until you update... \(* ^ *)/
Update please? It's been quite a few years, and that is a really bad place to take a commercial break, just saying.
@squbble: Unfortuanately, yes you are, does it really take 2 years just to write one chapter? Any offence done was not ment
UPDATE
Please update, it has been more than a year, almost two years since you last updated. Your comics are funny but we are all waiting for chapter 19. Thank you if you update soon
screw you!!UP DATE!!!!!!!!!!!!
Hey!
LOL, I love this comic. Please, work faster. I can't wait for the next one.
PD: "Holy shit! Have my bolt!", jajaja
@squbble: I'm crying