User Data

Slades Mansion of awesomeness

Are you bored with life?
Wanna make new friends?
How about do random shit and not care about the consequences?
If you said yes to any of these questions then come to slades mansion of awesomeness!

(All authors have Permissions so go ahead and post your sprites so i can put you in the banner,
oh and also intros as well)


Right now im kinda hoping we can get more than just sonic characters in here....we only have 7 humans xD i feel out numbered. we also need girls...theres only 5 here too xD
-DarkSoniic

1. Authors are required to update at least once a month.
2. No advertisements. Anyone who advertises their comic in news or coments will be baned.
3.All new people who have yet to post a single comic. DO AN INTRO!
Add to Favorites
Pages
202
Updates
On Hiatus
Last Update
3 Years Ago
Fans
23
Readers
41

Accepting Author Applications

we accept anyone
whether you new to spriting or an old veteran,

A free cookie with every application xD

So join today and have some fun

Apply as a Co-Author
Are you bored with life?
Wanna make new friends?
How about do random shit and not care about the consequences?
If you said yes to any of these questions then come to slades mansion of awesomeness!

(All authors have Permissions so go ahead and post your sprites so i can put you in the banner,
oh and also intros as well)


Right now im kinda hoping we can get more than just sonic characters in here....we only have 7 humans xD i feel out numbered. we also need girls...theres only 5 here too xD
-DarkSoniic

1. Authors are required to update at least once a month.
2. No advertisements. Anyone who advertises their comic in news or coments will be baned.
3.All new people who have yet to post a single comic. DO AN INTRO!

Recent Comments

SladeKurogami21
June 18th, 2015
Well shit doesnt this bring back memories....
GokentoPower
February 1st, 2015
i just saw the banner.








weren't it too mature?

unless hes a DUDE.
Whoever put these timeposts in advance, please take them down, for this comic is dead and will never be revived, thank you, even if it is the new year, it is sorta annoying seeing these posts thinking some person updated this
nyancat6650
May 24th, 2014
a time capsule.......... how touching
slasherchux8078
April 20th, 2014
@supersonicfan0: Makes the most sense, so that means this comic was a time capsule of some sort
supersonicfan0
April 20th, 2014
Actually, I think this was one of those "only authors can see this page" pages and the date has finally caught up.
slasherchux8078
April 20th, 2014
AN UPDATE IMPOSSIBLE, ME TALKING? ALSO IMPOSSIBLE
Hero of Comedy
April 20th, 2014
guess someone didn't get the memo that this comic was dead
nyancat6650
April 30th, 2013
@Hydra: You gave up?
Hydra
April 30th, 2013
@SladeKurogami21: The sad thing is this was posted a month ago and I'm only commenting now..... after I've given up on sprite comics.... for atleast a few months now....
bad thing is..ive been back for a few months now XD
nyancat6650
March 24th, 2013
Welp, SMOA is dead now, but it can resurrect if you use your brain powers.
Sorry if you're not in this, not enough space.
Alex is there giving a speech.
About why he never updated.
nyancat6650
February 19th, 2013
@SladeKurogami21: can we pls
pls be alive again
um..hello? anyone here?
Guest
October 11th, 2012
@nyancat6650: sounds like a good idea to me.
and if it works ill try reviving this comic lol
nyancat6650
October 10th, 2012
@Slade: I don't think so..
Because I used to use a diffrent laptop with the same connection and it said it had a different IP Address?
IDK just try on a home computer (the computer shared with the whole family for business and stuff) and I think it shouldn't ban you.
@nyancat6650: wouldnt the IP be part of the WIFI i use though? i mean i know its not the email because ive created diffrent ones for each account
nyancat6650
October 10th, 2012
@Slade: lol
Why not use someone else's laptop if your IP address is the one banned, if you can't use IP Changer?
I think sometimes they only ban your email? So maybe it's that if it's not your IP