User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Little More Than Waitstaff

Little More Than Waitstaff

by jstaricka
Meet the waitstaff of the Naz Dravie. But they're also the chefs, kitchen staff, and errand-runners. And janitors. And managers. And bus-boys. And hosts and hostesses. And one is also the owner. So it's basically a comic about people yelling and cooking things.
Add to Favorites
Pages
427
Updates
Mondays
Last Update
5 Days Ago
Fans
781
Readers
194

Little More Than Waitstaff

Meet the waitstaff of the Naz Dravie. But they're also the chefs, kitchen staff, and errand-runners. And janitors. And managers. And bus-boys. And hosts and hostesses. And one is also the owner. So it's basically a comic about people yelling and cooking things.

Authors

Recent Comments

Ouch lmao, Greg really knows how to dish it out
JovanW
September 16th, 2019
Poor Richard
It reminded me of the Harry Potter chapter, when he had an evil teacher, Professor Dolores Umbridge, who didn't want to actually be a tutor - she wanted to control everything. So students at Hogwarts school underwent major restrictions and rules. Check book reviews by https://writemyessaytoday.net/ fanfiction authors.
jstaricka
September 16th, 2019
Ayyy hi hello howdy
life is like crazy right now for me and it's about to just get crazier because I got a job soooo I'm gonna really have to work on efficient time use to stay on top of grad school and work and this comic and other art and publishing and my social life lmao save me
jstaricka
September 9th, 2019
@Kingfish: You honestly called it lmaooo
Kingfish
September 9th, 2019
OH GOD, I WASN'T WRONG!!! D: XD
JovanW
September 9th, 2019
Age gap
jstaricka
September 9th, 2019
Heyyyy
I just wanna take a moment to plug the ART INSTAGRAM I finally started!! Because I already have several sites that are complete galleries of like all my art, I'm limiting the instagram to JUST the art that I actually sell on merch. So follow me if you have in instagram!! Search the handle jstarickaart OR find it here: https://www.instagram.com/jstarickaart/
Kingfish
September 3rd, 2019
Greg: Look, you're a nice guy, Richard, but I only have feelings for the wheely counter; I don't think it could ever work between us.

Richard: ... Greg, you idiot...
jstaricka
September 2nd, 2019
Hi it's me
Guess who's back to frantically doing each comic page right before it's supposed to air? MEEE!!

Also, RICHARD you lovestruck fool, get a life
jstaricka
August 28th, 2019
@kzuich: He generates the occasional mixed message
jstaricka
August 28th, 2019
@evilnidhogg: I wish I had his bluntness hahaha
kzuich
August 28th, 2019
Tell us how you really feel, Richard
evilnidhogg
August 26th, 2019
Richard is brutally honest where it counts
jstaricka
August 26th, 2019
Hahhh
I've been in my new place for over three weeks and I'm STILLLL unemployed :'((( SOOO I'm gonna plug my Redbubble store so if you want to buy some merchandise with my art on it, you can!! I don't have any waitstaff stuff on there cuz I don't think there would be much interest lol buuuut maybe I should consider it in the future?? It's mostly just art I've made that I think looks good on shirts and stuff. There are LOADS of kinds of products you can get this stuff on, too, not just shirts!!

SO my Redbubble store: https://www.redbubble.com/people/jstaricka/shop?asc=u

Also, my Ko-Fi if you wanna just donate: https://ko-fi.com/jstaricka

Also, I am open for art commissions!! More info on that here: https://jstarickadrawing.blogspot.com/

SO ANYWAYYY thanks for patiently reading me plugging myself :'D You readers are absolutely the bomb btw. Every comment is a serious mood-booster. Have a lovely day, friends <3
JovanW
August 19th, 2019
Do it now?
Lucarvee
August 19th, 2019
I don't bee-live this.
jstaricka
December 31st, 1969
Hehhh
the last page paired with this page may be one of my favorite little sequences in this comic. I'm not sure why I like to torture poor Richard. But his misery blush really gets to me.
jstaricka
August 17th, 2019
@Lucarvee: ANYTHING BUT THAT!
Lucarvee
August 16th, 2019
NOT THE CREEPER GOATEE