User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
When She Was Bad

When She Was Bad

by amiko_16
For every story about a hero, there is a "bad guy". Only, this story isn't about the hero. It's about the smart-alec, tough-as-nails villain. About her fights, her triumphs, her losses, her lackeys...
And maybe her love life. If she can ever get the guts to ask the girl of her dreams out.
(contains mostly yuri/GL and a bit of background het...Beware of foul language. It's mostly rated "mature" for violence and cursing. Sort of like an extremely f-d up reverse version of a magical girl story.)

(...Also, this thing has been going for like ten years now, so the art in the beginning is pretty shoddy, ngl.)
Read L->R, western style.
**Updates Wed & Sat**
Add to Favorites
Pages
994
Updates
1.5 Updates/Week
Last Update
24 Hours Ago
Fans
1,825
Readers
408

Patreon Goals

When She Was Bad

For every story about a hero, there is a "bad guy". Only, this story isn't about the hero. It's about the smart-alec, tough-as-nails villain. About her fights, her triumphs, her losses, her lackeys...
And maybe her love life. If she can ever get the guts to ask the girl of her dreams out.
(contains mostly yuri/GL and a bit of background het...Beware of foul language. It's mostly rated "mature" for violence and cursing. Sort of like an extremely f-d up reverse version of a magical girl story.)

(...Also, this thing has been going for like ten years now, so the art in the beginning is pretty shoddy, ngl.)
Read L->R, western style.
**Updates Wed & Sat**

Authors

Recent Comments

Classic case of listening to your heart over your head Tabs

And to answer your redraw question Anything in the first chapter cause I feel that could use the most improvement
You really shouldn't skimp on the rec room though. Get a pool table, some game consoles, extend the exercise equipment beyond the treadmill with some weights and some boxing bags.... Hell a boxing ring probably wouldn't be too bad an idea either if they've got the space. Oh and a collection of books probably wouldn't hurt either.

Having shit to do really keeps the cabin fever down.
amiko_16
19 hours ago
K, for anyone that comments tonight:
PICK A PAGE, ANY PAGE from before 2017, I wanna redraw it for shits n giggles!!

~~~

RE: Bob... yeah, he's had his fill

RE: RazorD9... "How to Be Upset but Feel Guilty About It" by the Brooks siblings

RE MayelV... enjoy that hindsight, tabs

RE: DeathKnightofAnime... yeah i would not be handling it as maturely as he is
Wanted?
Gail has gotten into a real mess, huh? Can't wait!
Again irony to the MAX...But can't say he's wrong either on the blame game
MayelV
September 12th, 2019
I'm not sure how well thought this plan was.
RazorD9
September 12th, 2019
Wow, Rob is super flexible, cause look at how fast he foot his foot in his mouth.

As hurtful as that was, Rob does have a point, a rather sharp one.
Bob (Guest)
September 12th, 2019
"I don't want to be around criminals" exclaimed the escaped prisoner
amiko_16
September 12th, 2019
RE: Xylas_Incarnum... Ben was the only one in the group really into video games tbh XD Tabitha reads and Gail prefers TV or physical games like cards and chess

RE: RazorD9... too bad this is before UberEats XD

RE: Bob... binge on daytime tv, rob! rot your brain out in comfort

RE: DeathKnightofAnime... yeahhh he is Not Amused by the irony, poor boy
Ironic how he's free but his best bet to keep a low profile is to stay with a group of criminals
Bob (Guest)
September 10th, 2019
Well at least you're with pleasant comp... er well you got a TV
RazorD9
September 8th, 2019
Oh come on Rob! At least you are not in prison where you are forced to stay inside and... huh, well at least I assume the food is better.
Xylas_Incarnum
September 8th, 2019
Give it another three man. Best not to risk this shit when you just got busted out.

........ Though, why doesn't this hideout have a couple gaming consoles and a tv or three? Recreation options are a necessity of life if you're stuck in one spot for months on end.
amiko_16
September 8th, 2019
RE: Sibilla... lol XD

RE: DeathKnightofAnime... he needs to maybe schedule some temporary therapy pft

RE: TheBahdArtis... oh hi :D

RE: Spartanc45... yeah as far as jewels go, there are much cooler ones
Illusion, mate. You're seeing her where she's not.

As for diamonds, they're shiny and (artificially) rare, and most people think that that makes them desirable. Like Pokemon with swapped palettes. There's also a wildly successful DeBeers ad campaign from the 40's that convinced everyone that a man didn't love a woman unless he gave her a diamond ring. Before the 40's, engagement rings were a simple silver band.
One of Those Moments
That is the face of a man who just went through an experience so bizarre even he can't properly process what in the Hell just happened
Sibilla (Guest)
September 5th, 2019
As a jeweler, Gail calling precious stones "rocks" gives me life
amiko_16
September 5th, 2019
RE: RazorD9... put that on and you'd drown D: (tbh i draw stuff like that bigger than normal so it'll show up better; i remember the time tabitha held a bullet and ppl couldn't tell what it was bc it was small lol)

RE: Hannah... must be sneaky like criminal ninja

RE: Xylas_Incarnum... rando guy comin out of a jewelry store w/ nuclear codes, that'd be a twist XD

RE: DeathKnightofAnime... i never personally got the thing w/ diamonds, they're just overly expensive clear rocks

RE: Chrystal... she'd never be able to lift her hand for long :o

RE: SpartnC45... she's always cutest when she's committing crime XD
Okay, that expression in the 5th panel is absolutely adorable.
Chrystal
September 3rd, 2019
Oooh, a nice big sparkly rock perfect for Tabby's finger!