User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
When She Was Bad

When She Was Bad

by amiko_16
For every story about a hero, there is a "bad guy". Only, this story isn't about the hero. It's about the smart-alec, tough-as-nails villain. About her fights, her triumphs, her losses, her lackeys...
And maybe her love life. If she can ever get the guts to ask the girl of her dreams out.
(contains mostly yuri/GL and a bit of background het...Beware of foul language. It's mostly rated "mature" for violence and cursing. Sort of like an extremely f-d up reverse version of a magical girl story.)

(...Also, this thing has been going for like ten years now, so the art in the beginning is pretty shoddy, ngl.)
Read L->R, western style.
**Updates Wed & Sat**
Add to Favorites
Pages
966
Updates
Weekly
Last Update
12 Hours Ago
Fans
1,801
Readers
406

Patreon Goals

When She Was Bad

For every story about a hero, there is a "bad guy". Only, this story isn't about the hero. It's about the smart-alec, tough-as-nails villain. About her fights, her triumphs, her losses, her lackeys...
And maybe her love life. If she can ever get the guts to ask the girl of her dreams out.
(contains mostly yuri/GL and a bit of background het...Beware of foul language. It's mostly rated "mature" for violence and cursing. Sort of like an extremely f-d up reverse version of a magical girl story.)

(...Also, this thing has been going for like ten years now, so the art in the beginning is pretty shoddy, ngl.)
Read L->R, western style.
**Updates Wed & Sat**

Authors

Recent Comments

Xylas_Incarnum
21 minutes ago
This brother complains too damn much.
RazorD9
7 hours ago
Well, guess Rob is going on the LAM. Wam bam, life on the LAM.

Oh, figure a good catchpharse for Gail that isn't punny. "Fuck it, I'm punching it/him/her/them."
amiko_16
12 hours ago
Oof this pg took longer than I expected. Issue's winding to a close tho :>

~~~

RE: RazorD9... new knife holster pffffftt

RE: DarkFlameOSecrets... his brain's still stammering to catch up

RE: Spartanc45... maybe she can cram that phone down his throat so he can't scream as she carries him out bridal style :D

RE: MayelV... PRETTY MUCH XD

RE: Bob... "oh sorry to bother u then, jail break cancelled"
Bob (Guest)
May 23rd, 2019
Welp time for a change of plans from a break out to a kid napping
MayelV
May 20th, 2019
I don't think they're asking him. At this point, it's pretty much useless.
Spartanc45
May 20th, 2019
Well, fuck.

This might be a problem. Gail's got a cell phone, right? Maybe she needs to let Tabby talk to him.
Ah, that’s the reaction I wanted- there it is.
RazorD9
May 19th, 2019
Ah geez, this is turning into one of those sit-com situations where everybody thinks they know what the one person wants, but never bother to ask. Only difference is there wasn't a way to tell Rob, and no one seems to have some kind of catchphrase. Jasper's would be something along the lines of "Huh, guess I've found a new knife holster." While Sean would be something like "The shit I find myself in." Gail is a bit harder to place, due to me fighting the urge of making it some wind related pun.
amiko_16
May 19th, 2019
Note-- page 28 went up on Thursday, for anyone that missed it.

~~~

RE: DarkFlameOSecrets... his brain is busy overloading w/ too much info haha the mention of Tabs was Too Much

RE: MayelV... poor hesitant bb
MayelV
May 17th, 2019
Poor Rob. He has a storm coming.
I wouldn’t ask ‘wait, you’re not guards’

I’d ask ‘where the hell did you’re uniform go, where did you get those clothes and how did you change so fast???’
amiko_16
May 16th, 2019
Got interrupted a ton while working on this yesterday so it's a day late D:

~~~

RE: RazorD9... omg

RE: MayelV... PRISON BREAKKKKKK
y does he have 2 pupils
MayelV
May 13th, 2019
Time to bust this fella outta prison! >:)
RazorD9
May 12th, 2019
Crap! I heard what guards like to do to prisoners when they get them alone. They are going to strip him and with their night sticks... Oh, almost forgot the it was Gail and Jasper using magic to pose as guards. For a second there I thought Rob was about to force him to juggle naked.
amiko_16
May 12th, 2019
RE: MayelV... ttly legit

RE: DarkFlameOSecrets... yeah they couldn't look innocent if they were paid to
Looking badass there guys
MayelV
May 8th, 2019
They're totally not thugs in disguise.
MayelV
May 8th, 2019
Ok, enough fluff. Back to mindless violence.
MayelV
May 8th, 2019
Strange way to make 'friends'. Frenemies?