User Data
HeLL(P)

HeLL(P)

HeLL(P) is a story from Hell. The regular competition has an extra-juicy prize to offer this year: a ticket to Heaven! Who will win, who will lose, and how far are they all willing to go to get it?
Add to Favorites
Pages
238
Updates
Monthly
Last Update
4 Weeks Ago
Fans
298
Readers
155

Patreon Goals

HeLL(P)

HeLL(P) is a story from Hell. The regular competition has an extra-juicy prize to offer this year: a ticket to Heaven! Who will win, who will lose, and how far are they all willing to go to get it?

Recent Comments

Harkills
August 25th, 2017
UPDATE! HeLL(P) is kind of on a hiatus at the moment, but not quite. As some of you may have heard, I'm drawing a comic for BOOM! Studios called "Lazaretto" (It's freakin cool, you should all look out for it in the beginning of September!!) and I also have a full time job as well, which yes, you guessed right, means I'm PRETTY busy these days! B-) So I've decided that HeLL(P) will be updated when I have time. It may be two weeks in a row, it may be a few weeks with nothing. Then when I'm done with the comic job, we'll see what happens! We're definitely NOT abandoning HeLL(P), we'll just have to make it work with everything else going on.
@Harkills: I've been working at Wendy's haha

Oh yeah you did mention that earlier on your posts! And it must be, working on comic books sounds like hell but rewarding in the end ouo
Harkills
July 29th, 2017
@Slayernice: Oh Lord Stan, be nice to No4!

And ah, what kinda work? I traveled to Spain and London earlier this summer, but after I got home I've been working like crazy on the Lazaretto comic for BOOM! Studios. It's hard work, but can't wait for it to come out, it's pretty cool!
Lord Stan bless No4's soul

I've been working all summer, been good otherwise, how has your summer been~?
Harkills
July 28th, 2017
What's better, revealing that you did a mistake, or roll with it and pretend you're MEAN AS FUCK! No4 is going with the second choice...

Sorry for the absence lately. As some of you may know, I'm drawing Lazaretto for BOOM! Studios at the moment, and it's been taking all my time lately. I'm hoping HeLL(P) gets back on track, and if anything changes (Like a slower upload schedule/hiatus or anything) I'll try to keep you guys updated!

How's your summer been so far??
Harkills
July 17th, 2017
@CreationOfHell: Haha, yup, the demon, Otto Mercy, shot him deeead xD
And you're right, No4 played Angel Spell, or at least so he thought! But apparently he mixed the cards D:
Harkills
July 17th, 2017
@Slayernice: oAo
Welp
Well, "Fuck" is the right word for this O.o
I honestly just thought that the dude would magically explode or something, but nope, the demon (forgot his name) shot him :'D
I'm still curious why this even happened. No.4 played the Angel Card to protect, right? I guess, we will see >3<
Weeeeeeeelp
Harkills
July 14th, 2017
Woaaah! That's a lot of red! (It's ketchup I promise D: )

We had a break last week because we were traveling, and we might take another short break over the summer, so beware!

As I mentioned before I'm currently illustrating a comic for BOOM! Studios called Lazaretto, and it's super cool!!! ;A; First issue(of 5) comes out in September, and you guys should all check it out! Here's an interview of Clay McLeod Chapman, the writer, and it has two character designs for the comic!
http://www.westfieldcomics.com/blog/interviews-and-columns/interview-clay-mcleod- chapman-on-boom-studios-lazaretto/
Harkills
July 5th, 2017
@Mader Levap: Yeah, at this early point in the story, they don't know how serious signing up is, so they have the "join for a while and then drop out" mentality, haha.
Slayernice
July 4th, 2017
@Mader Levap: OH BLESS!!!

@Harkills: MARCUS YOU ARE FORGIVEN...FOR NOW
@The Orange Cow: Yep, he sometimes behave like he sees (reads?) things, despite being blind.
@Slayernice: He was not contestant, so "no resurrection" rule does not apply. He will be fine.
Sounds like they do not expect to win, just survive it and have opportunity to spread word about their little business.
@Slayernice: Hahaha, we always make silly twists... And yes it does sound bad o___o

And thanks! Had the most relaxing time ever, but back to rainy Norway now xD
Harkills
July 2nd, 2017
@JillyFoo: Haha, the digital pages was an Easter Special! (So drawn by C. Vinter instead of me, Jey Levang)
JillyFoo
June 30th, 2017
Thank goodness it's back to this style. I like the traditional drawn pages.
Omg that was totally unexpected haha, but thank god he didn't die XD

OMG WHAT. LEFT HAND MASSACRE SOUNDS BAD

Also I hope you're having a great time in spain!
Harkills
June 29th, 2017
Posting this one day too early to make sure I don't forget it! I'm chillin in the sun in Spain hehe (While back in Norway it's raining, raining)
Also, there might be some red on the next page, warning warning xD