User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
HeLL(P)

HeLL(P)

HeLL(P) is a story from Hell. The regular competition has an extra-juicy prize to offer this year: a ticket to Heaven! Who will win, who will lose, and how far are they all willing to go to get it?
Add to Favorites
Pages
343
Updates
2.5 Updates/Month
Last Update
2 Days Ago
Fans
347
Readers
40

Patreon Goals

HeLL(P)

HeLL(P) is a story from Hell. The regular competition has an extra-juicy prize to offer this year: a ticket to Heaven! Who will win, who will lose, and how far are they all willing to go to get it?

Recent Comments

It's been some long days for poor No4 lately x_x
@LA_Dakota: Hahaha, super easy to draw too :'D
@Radical: Yeah C. Vinter does a lot of crazy colors :D
LA_Dakota
November 11th, 2019
I like how you can only see No. 4's hood cuz hes so short (´ ▽`).。o♡ (I can relate to him on a spiritual level, im also short)
Radical (Guest)
November 8th, 2019
I love their color scheme!
Harkills
November 8th, 2019
We're off to Thought Bubble con this weekend!
Meanwhile, enjoy this page that reveals Domino's ultimate weapon: Smelly t-shirts... And his respect for the other team mates.......... Have a good weekend!
Harkills
November 1st, 2019
FAKE NEWS!!!!!! Did you guys have a fun Halloween?
We are getting all dressed up on Sunday instead. Gonna be a clown with white contact lenses, hehe!
Harkills
October 25th, 2019
FINALLY a proper page!
Our online shop is open: https://hellpcomic.bigcartel.com

We have some awesome pins, stickers and HeLL(P) for sale.
If you the page is confusing or you can only pay with paypal,
please e-mail hellpcomic@gmail.com or dm us!
Harkills
October 18th, 2019
Look at that fun fun fun place! An actual comic page will be up next week. If you can't wait, there's already like 5-ish pages up on our patreon: https://www.patreon.com/hellpcomic
Harkills
October 12th, 2019
@LA_Dakota: YeeeEEEAH! The cover is up now!!!
Harkills
October 11th, 2019
HOT DAMN! HELL(P) IS BACK! Here's the ambiguous cover!
Are you excited? Have you caught up with HeLL(P) while waiting for the new chapter? Have you re-read the comic? Have you been dreaming about Marcus' pink, soft hair? Imagined the taste of "Hell Yeah!", wondered what No1's favourite snack is?
HELL YEAH!
Harkills
September 14th, 2019
Hey guys! The long wait is soooooon over.
As a Patreon pledger, however, the fun has already started.
The full cover for #7 is already up!:
https://www.patreon.com/hellpcomic

Are you excited??
I didn't know what to draw when I did this, so ended up drawing Grayson riding a horse. Inspired by another short comic I was working on at that moment, with a gang riding horses. To see the sketch and painted version, check out tapastic: https://tapas.io/episode/1492741
Harkills
August 9th, 2019
This week is a drawing by co-creator C. Vinter! Check out more of her stuff on instagram here: www.instagram.com/vinterc/
They're rocking that fashion, aren't they??

I've been super busy working on a short comic for an anthology lately, check out my instagram for pictures if you're curious: www.instagram.com/jeylevang/

Can't wait to get back to draw HeLL(P). The storyboard is still in the making, but as soon as the other stuff is handled, I assure you, HeLL(P) will be back in business :D

How's your summer been?
Harkills
August 7th, 2019
@Pickup Truck: Aw yeah!!!
Harkills
August 7th, 2019
@Meanwhile, in the background...: *Google translates* Oh damn, not even the creators understands him, that poor man :'D
Grayson: ¡Por favor no vayas! ¡Eres el único que me entiende!
Demon: Aw, that’s so romantic!
Grayson: No, lo digo literalmente. Ninguno de mis compañeros de equipo sabe español.
Did Grayson bring along his new boyfriend? 😂
Harkills
August 2nd, 2019
The other day I went out to buy some stuff along with my dad, and I got a flashback to when I was a kid. My dad always used to meet people he knew, or in this case, he kept getting important work-calls all the time and kept on talking for AGES, and I was just waiting around, bored out of my mind. Didn't expect that to happen at my age... (I'm not a kid anymore, believe it or not)

Hope you're having a great summer. I have, but it's also been exhausting. Travelling a lot, stuff's been happening, lots of comic work to do. Soooo looking forward to get back to drawing HeLL(P)!