HeLL(P)

HeLL(P)

HeLL(P) is a story from Hell. The regular competition has an extra-juicy prize to offer this year: a ticket to Heaven! Who will win, who will lose, and how far are they all willing to go to get it?
Add to Favorites
Pages
233
Updates
Weekly
Last Update
6 Days Ago
Fans
291
Readers
133

Patreon Goals

HeLL(P)

HeLL(P) is a story from Hell. The regular competition has an extra-juicy prize to offer this year: a ticket to Heaven! Who will win, who will lose, and how far are they all willing to go to get it?

Recent Comments

@Harkills: If they get sold in Canada, I hope so!
Harkills
June 17th, 2017
@CreationOfHell: Hehe, yeah it'll be interesting to see <u<

And haha, ever since chapter two when Marcus gets the stamp thing on his chest, if you remember that xD BUT I completely forgot to draw it until now, so no wonder you never noticed :'D
Harkills
June 17th, 2017
@Slayernice: Yes, finally!!

AND THANKS!!! D: Maybe they'll take it in in a comic shop nearby you???
So excited!
The game begins! I'm so excited. I wonder who will die :'D
I just noticed, but did No.4 always had that tattoo on the back of his hand? Ö3Ö
Can't wait to see the game begins omg

OMFG THAT'S GOOD NEWS!!!! CONGRATZ!! IT LOOKS INTERESTING TO READ ASDJAGHS;GHA;LGH
Harkills
June 16th, 2017
SWEET NEWS!
COOL /MINDBLOWING NEWS: Yesterday something I've been working on lately was finally announced: I'm drawing a comic published by BOOM! Studios, written by Clay McLeod Chapman!! Read about it here if you wanna know more: https://www.newsarama.com/34930-animal-house-meets-lord-of-the-flies-in-boom-s-laza retto.html

At first I was afraid we'd have to put HeLL(P) on a hiatus, but I'll do my best to avoid it! It's been fine so far, hehe.
@Slayernice: Meanies Y____Y And thanks!!!!!
Stop making fun of Graysoooon ;A; Hope you'll have fun at the con!!!
Going to a convention in Oslo, so posting the page one day early! WOOOH!!
Way to kill a (childish) joke!
Creepy, evil camera man! And No2 has the biggest puppy eyes <3
@battybrain: Haha yup it's pretty easy to play, the hard part is to predict/know what will happen when you play a card xD
idk what everyone was complaining about, this seems pretty easy to understand

I say in advance, having not watched the gameplay at all
@Harkills: XDDD
@Slayernice: Yes... But then we can always go back to this moment and remind ourselves what it looked like to have hope xD
Yet so many of them are going to be crushed ;A;
So much hope in their eyes... Have a nice weekend guys!
@Slayernice: Hahaha :´D It's in a small town in the middle of nowhere...
So much disrespect from this bartender, I hope his business isn't well, would explain why lmao
@JoKeR: huehuehuehuehue <u<