User Data
Brand Rod - Red Flame

Brand Rod - Red Flame

by Giogio Georgette
Translations: Eren and Kia
YAOI- BL Comic

Brand Rod (Flame Red in Swedish) is the character of a fairy tale, a cruel fairy tale that tells about how from hatred arises only more hatred; but sometimes fiction and reality are not so far apart. Are you ready to sign your contract?

Since the author is Italian and is not familiar with English, she gets a saint to do the translations, so please bear with us.

Geortette's DA:
http://georgettekirusk.deviantart.com/
Tumblr:
http://geo-georgette.tumblr.com/
Facebook:
https://www.facebook.com/geo.geo.georgette/
Add to Favorites
Pages
102
Updates
Monthly
Last Update
2 Weeks Ago
Fans
1,482
Readers
709

Patreon Goals

Brand Rod - Red Flame

Translations: Eren and Kia
YAOI- BL Comic

Brand Rod (Flame Red in Swedish) is the character of a fairy tale, a cruel fairy tale that tells about how from hatred arises only more hatred; but sometimes fiction and reality are not so far apart. Are you ready to sign your contract?

Since the author is Italian and is not familiar with English, she gets a saint to do the translations, so please bear with us.

Geortette's DA:
http://georgettekirusk.deviantart.com/
Tumblr:
http://geo-georgette.tumblr.com/
Facebook:
https://www.facebook.com/geo.geo.georgette/

Recent Comments

Guest
September 13th, 2017
Lol top right panel reminds me of Eren Jaeger XD
Brand is hiding in the corner, like a creeper, is he not...? *raises a brow* Brand needs some better social skills for Elis's sanity. *laughs* :3
@Giogio Georgette: Apparently XD
@YukixKaname1: Not a nice view, for sure. (by: Kia the translator)
@R.O.-bot: Weeeeell that was funny X°D hahaha (by: Kia the translator)
@portisHeart: He could at least dust off. (by: Kia the translator)
@AutumnWolf20: He's enjoying his free time too much, lol (by: Kia the translator)
@Scorpio730: A super effective diet!! But Elis liked so much that "meat" on Brand's body... ;P haha (by: Kia the translator)
Ash2004
September 4th, 2017
and turn to see brand rod laughing his ass off with me lol
Damn it, Brand! That got me! And would got me if I were in his shoes.
R.O.-bot
September 3rd, 2017
The little "pft!" In the last panel killed me. And by the looks of it, it killed the guy in the chair too!

*dual finger guns*
portisHeart
September 3rd, 2017
.. and Brand comes in saying "here already? sorry for the mess i was running late" XD
You couldn't have chosen a better prank, Brand? It didn't even faze me!!
WarriorNun
September 3rd, 2017
DAMN IT, BRAND!
Scorpio730
September 3rd, 2017
Somebody went on a diet & overdid it.

That was one damn surprise, can't wait for Brand to show up!
@Liv3lafLuv: Hi, thanks for your comment. Well, surely Ruben is a deep character, a lot of things are going to happen concerning him, you'll see. ;)
About his "boyfriend", if you mean the boy with curly hair who's always with him, his name is Viktor. ;P
(by: Kia the translator)
@Giogio Georgette: Thank you!
What I would like to know is why Ruben is bullying in the first place? *sighs* I mean, Ruben is going to have to go through a lot of character development before I can even acknowledge his presence, but what turned him into the monster that we know is Ruben, right now?? I am very curious to see how his character will change and to know about the background behind Ruben's need to make others feel weak. ^^

Other than that, what is the actually name of Ruben's future boyfriend??? I am not very good with names and faces. Sorry! *bows*
@portisHeart: Yep, he's brave UwU not a coward as someone else è__é (by: Kia the translator)
@Guest: Haha, another reader said that. It's funny XD (by: Kia the translator)