User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Gay and Gayer

Gay and Gayer

Alternative title: Poopster Struggles With Consistency
----------------------------------------------------

Artist Note from Tainted: There will be kissing and titty touching. If I cannot somehow write that in, I'll be terribly disappointed with myself.
Add to Favorites
Pages
10
Updates
On Hiatus
Last Update
5 Years Ago
Fans
250
Readers
4

Gay and Gayer

Alternative title: Poopster Struggles With Consistency
----------------------------------------------------

Artist Note from Tainted: There will be kissing and titty touching. If I cannot somehow write that in, I'll be terribly disappointed with myself.

Recent Comments

Tch. Don't you just hate it when people have to disturb your crying. Cold water helps.
@Poopster500: Again damn that's clean accross the country from me. sad face
@MinamiKou: haha yayy for fillers! XD

haha we do plan on finishing this comic, just that life will get in the way fff so things may be slow XD
@angelface: ahhh I wish!! it's in LA, California at the LA Convention Center!
DX yay for a filler? ? i actually faved this story yesterday, and it got updated today? Whohahhh atleast, you updated. Owo so i noticed this comic is still alive.
@Poopster500: Damn wish I could go!! Where's it held?
got really busy DX
espcially this month since we're preparing some things to sell for anime expo 2014

if you're going, it'll be awesome to meet you in person!

P.s. that's not "marker" I just added the tones on photoshop xD
Nekoneko5000 is so cuuuute
wooa
i'm really loving it >W<
Lmao the changing page url just makes it even better. This stuff is pretty great XD
@angelface: haha PERFECT STAY WITH ME AND BE STUPID TOGETHER

@Kippi: TITS...something...I'm not witt enough for this *Goes silently cry in corner*

food. solves. everything

OH GODDAMET I KEEP MESSING UP HER NAME

me and writer argued over that LOL I was like MAKE HER YUKIRO IT SOUNDS COOLER and shes' like NO that's not a real name in japanese and i'm LIKE FUCK IT IT SOUNDS COOL.
but she won = 3 =

@Mr Xvious: haha well I'm glad no one's against my handwriting nor the typewriter font haha :'D

Thanks so much! > w <
I like the hand written font,
but personally I would go with whatever is easiest to do. The typewriter font looks good as well :D
Typewrite-Chan, we still love you <3

Really good layout on this page!
TITS who?
Baww, it okay, Hikaru and Typewriter-chan. Everything will be okay... because dinner is ready.

Psst, 2nd panel should say "Yuriko" right?
lmao!! your sense of humer is as twisted as mine
gonna go back to handwriting everything cause

writer and some people say the handwriting looked better

DOES IT REALLY THO?
LIKE I KINDA REALLY LIKED THE TYPEWRITER LOOK

but oh well =3= writer said it looked too impersonal for a personal moment

WHUTEVS TYPEWRITER HAS FEELINGS TOO
TYPEWRITER-CHAN IS HURT
ITAIII- //SHOT

SORRY
@Kippi: We have plans for Nekoneko5000...
@Kippi: ikr. look at that little smug shit, enjoying all the boobs for itself. *breathes heavily*

shhh no , you're my senpai shh //shhooshes you over rainbows
@Kippi: IT IS A BIG DEAL

<l>____<l> you were my comic senpai few years back, I ADORED YER COMIC AND ART //FLAILS AND ALSO LESBIANS YAYY
I STILL DO HEE
I've...
been pretty envious of NekoNeko5000 since the start, but dat 2nd to last panel is just unfair.

P.S. Teach me how to draw rooms, poopster-sensei.
@Poopster500
!?!

I-it's really not a big deal if I read or not... ;///; I'm no VIP!

-spins you into the loony bin-

Nothing to see here, folks. Continue with your day!