User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Apt 201

Apt 201

by Classtache
Riley Ishida is a college freshman, but due to financial circumstances, he lives out of dorms in an apartment complex just minutes away from his university. All seems fine and well, until his neighbor, Chris Chaplin, comes home. Sleepless nights lead Riley to an edge that he's not so proud of and yet it's too late to stop.
Add to Favorites
Pages
80
Updates
3 Updates/Month
Last Update
4 Days Ago
Fans
5,209
Readers
1,983

Apt 201

Riley Ishida is a college freshman, but due to financial circumstances, he lives out of dorms in an apartment complex just minutes away from his university. All seems fine and well, until his neighbor, Chris Chaplin, comes home. Sleepless nights lead Riley to an edge that he's not so proud of and yet it's too late to stop.

Authors

Recent Comments

Aww bonding
Chris is being such a sweetheart. But why hasn't Riley asked for help to extricate himself? He's so stubborn. Is he going to end up sleeping on his doormat?
i have noticed your art is getting so so so much better after reading this <3 keep up the good work
AdaBlue
October 17th, 2019
love the progression, as always! SOOOOO excited for Riley and Chris to warm up to each other a bit!
Coconut-Punch
October 17th, 2019
Another lovely page, alway looking forward to this comic. Don't feel pressured to rush pages, I'm happy to wait with how good the art is for this comic. I really love your style~
Scorpio730
October 17th, 2019
Riley might prefer hot dogs, but now is *not* the time to mention. Unless he's offered one, of course. No, I'm not going for a grade-school level dirty joke. Really.
Vicky (Guest)
October 17th, 2019
<3
Even if I know this updates weekly,I still check almost every day! Love ur work:)
Hawkflame
October 16th, 2019
Your comic always makes my day!
StanleyComics
October 16th, 2019
Can't wait! But take your time :D
Classtache
October 16th, 2019
Still behind...
Well it's gonna take work to get back on track. But I kept to it and here's the weekly update! And best of all, Chris (who still hasn't introduced himself to Riley, haha) is back! Slow to start but it's a goin'. These next few pages are really gonna move the two much closer... I hope everyone enjoys. Thanks for all the support! It really does make my day when I have comments to read.
Eab Emie
October 13th, 2019
I like this perseverance lmao. Still stubborn even though he's starving and cold XD
almostkawaii
October 12th, 2019
yaaaay your art style is so pretty i cant wait for more <3 take care of urself pls!!
Onyxlight
October 11th, 2019
YAY an update! I love this story.
AdaBlue
October 11th, 2019
Yay! New cover art! Just eat the sandwich, Riley!
shadowwolf313
October 10th, 2019
Edward reminds me of Tenya Iida from My Hero Acedmia.
korymisun
October 10th, 2019
Dude, if you won't accept help out of your door, eat the thing and say 'Thank you, go away'.
Heyitsphranklin
October 9th, 2019
@Classtache: I am totally in love with your characters.. absolutely enamored. <3
Jazmin Zombie
October 9th, 2019
aww look at my gaybies face when he sees the food
Classtache
October 9th, 2019
Better late than never
I was a few days late to upload this one so I decided just to work on my cover and save this one for this week. I'm a little behind thanks to being sick for a week, but hopefully I can recoup. I both dread and look forward to these two interacting, mainly because I can't figure out how I want to draw Chris, but its a bridge I gotta cross. Hope everyone enjoys the read.
Very nice~
RukaKNight
October 6th, 2019
RukaKnight
Aww