User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Rebellious Phase

Rebellious Phase

by Hero-Hero
When Ryker's secret about being a homosexual has slipped out to his parents, he is thrown out of his home. Abandoned and alone in the cold, he meets a man named Ethan who also has his own set of troubles.


Updates every Friday!

Add to Favorites
Pages
22
Updates
Fridays
Last Update
3 Days Ago
Fans
972
Readers
223

Rebellious Phase

When Ryker's secret about being a homosexual has slipped out to his parents, he is thrown out of his home. Abandoned and alone in the cold, he meets a man named Ethan who also has his own set of troubles.


Updates every Friday!

Authors

Recent Comments

Hero-Hero
May 22nd, 2019
@KitRune: I AM THE QUEEN OF WEEBS! lol
Hero-Hero
May 24th, 2019
Hey Again!
I apologize for the inconsistent colouring of the pages. ( I tend to experiment too much lol)
KitRune
May 20th, 2019
You remind me of my weeb friends! ♥️
Hero-Hero
May 17th, 2019
Heya!!!
I hope you all are doing well!

I went shopping a couple of days ago and I found a Sailor Jupiter figurine for $25 and it looks amazing! ( I also got Deku and Totoroki (my ship))

I'm off to see the Detective Pikachu tomorrow, kinda excited to see it lol

You guys have a great weekend! :D
Hero-Hero
May 12th, 2019
@Jackie_uhm: X3 thank you so much! I hope you keep enjoying it.
Jackie_uhm
May 11th, 2019
Omg this is a good story iam starting to like this story hope u can continue writing the story or drawing
Negi (Guest)
May 11th, 2019
Haha! Poor kids!
Hero-Hero
May 10th, 2019
Spring is here!
YAY!! The cold weather is almost gone! (at least where I live)

It's nice being able to walk outside without a jacket. :3

Oh yeah, I just watched Yuri on Ice for the first time recently. IT'S SO GOOOD! ;3; ( I bought the disk set lol)
Hero-Hero
May 3rd, 2019
Page 4
Who is this glasses boi? lol
Hero-Hero
April 28th, 2019
@Negi: Thank you for your comment! I want to add some texture, but I'm not liking how it freaks out on the screen. I'll find something else as a texture replacement.
Negi (Guest)
April 26th, 2019
So far my only complaint is the texture of the hair and clothes. Every time I look at it its fuzzy, or when I scroll it becomes this green blur.
YolkenEgg
April 25th, 2019
Perfect cross placement for the judgement vibes here.
Hero-Hero
April 22nd, 2019
@mistress_overlord: LOL! I honestly had about 5 cupcakes this weekend. =3= it's so good.
NO IT'S A TRAP! Stuff your face full of ALL the chocolate
Hero-Hero
April 26th, 2019
Page 3!
XD I was very tempted to make Ryker say "NANI!!??" lol

I hope you all had a great Easter weekend!
Hero-Hero
April 19th, 2019
@Arcane Allusion: XD you're pretty much right.
Hero-Hero
April 19th, 2019
Happy Easter!
Hey everyone, Happy Easter!

I will now attempt to stop myself from stuffing my face full of chocolate lol.
Arcane Allusion
April 13th, 2019
Never knew your manga from previous times, so the introductory part to the characters will be new to me either way.

My guess is that his saviour is trying to keep him warm with body heat, hence the breath? I mean, if he thought he had hypothermia or something ...

Either that or a small dog/child appeared out of nowhere and is like ... really close? xD
Hero-Hero
April 12th, 2019
HEYO
Hello everyone,

I am starting my next chapter now! 8D

Sorry that Ryker's character was a bit shallow in chapter 1, but there were only 14 pages so I'M JUST GETTING STARTED! ^030^

This chapter will give everyone some character details, for those who read my manga previously (before the reset), this is where things change drastically.

Thanks! See you guys next week!

Leave a comment if you wanna chat up! =3
@Arcane Allusion: Thank you very much! I hope you like it! X3