User Data
Unfortunate yaoi

Unfortunate yaoi

This is a beautiful story about a young vampire who discovers true love, his one and only.
But behind this facade of love hides a secret beyond your wildest imagination(Read more to discover what the fuck it is)

-----------------
The critics says:

"wtf is this gay cra-- wait, it's a twilight parody???" - my big sister

"if you're going to hell for some reason, then THIS is the best reason to go!" -Jason Buttface

"★ ★ ★ ★ ★ Every page is pure magic!!1!" - Jegknepperdinmor Shabalabadingdong


http://tapastic.com/series/Unfortunate-yaoi
http://unfortunate-yaoi.tumblr.com/
Add to Favorites
Pages
114
Updates
Randomly
Last Update
2 Weeks Ago
Fans
618
Readers
164

Unfortunate yaoi

This is a beautiful story about a young vampire who discovers true love, his one and only.
But behind this facade of love hides a secret beyond your wildest imagination(Read more to discover what the fuck it is)

-----------------
The critics says:

"wtf is this gay cra-- wait, it's a twilight parody???" - my big sister

"if you're going to hell for some reason, then THIS is the best reason to go!" -Jason Buttface

"★ ★ ★ ★ ★ Every page is pure magic!!1!" - Jegknepperdinmor Shabalabadingdong


http://tapastic.com/series/Unfortunate-yaoi
http://unfortunate-yaoi.tumblr.com/

Recent Comments

raziesgirl (Guest)
November 14th, 2017
OMG
To funny yaoi logic but I fear Jen's gonna really get it this time Lol.
Scorpio730
November 9th, 2017
The plot is starting to twist :)
justw894
November 9th, 2017
justin
assault
Ash2004
November 5th, 2017
That face though lmao!!!!😂😂
icevalley
November 5th, 2017
jeg vidste det
Med de navne og det vejnavn havde jeg en stærk mistanke om noget dansk.. Lol
justw894
October 10th, 2017
justin
wolf beat down part to
AceTheKid
September 30th, 2017
T-T <3
I died of laughter
AceTheKid
September 30th, 2017
I'm not supposed to laugh this much... it hurts😂😂😂
AceTheKid
September 30th, 2017
@spiffocity: your answer is life
Moomin
September 15th, 2017
Does that say Team Edwardo?
justw894
August 24th, 2017
justin
'_'
Ash2004
August 22nd, 2017
Im crying now
Jackson Corbett
August 14th, 2017
Dah Fuck?
boiseboo
August 14th, 2017
yaoi
Naxusnays
August 13th, 2017
@Kushina: this page might have scarred me but good job overall (says while rocking back in forward in the fetal position on the floor)
CuteMissyCat
August 13th, 2017
YES THANK YOU, i'm starting college tomorrow and you made my day
The_Dark_Angel
August 13th, 2017
y
Kushina
August 13th, 2017
England Is My City
Scorpio730
August 4th, 2017
Did he get travellers' insurance first? Um well never mind :)
molavia
August 2nd, 2017
Well okay, I guess I'll have to not dislike her as much now...
Fine.