User Data

Exotic Watermelon Exo

Following the exploits of a Exo learning how to live in the world of Destiny.

Recent Comments

Tim Tom
3 hours ago
thank god you replied I was getting worried there!
oml
i got a cockatiel that looks just like shiro-keet. i can't look at her the same way ever again
@Tim Tom: sorry im a few days late.
Tim Tom
September 22nd, 2017
well then
well how about mosscreek divide? didn't you say you would post something on the 20th? sorry it's just been so long
lazesummerstone
September 21st, 2017
@Tim Tom: I post this comic every other week. Next week!
Tim Tom
September 21st, 2017
Dude.
It's the 21st already. post something.
lazesummerstone
September 21st, 2017
It's from this guy! (who made it for me originally, but you can buy them now) https://www.etsy.com/listing/539883878/exo-helmet-unfinished-plastic-kit-free?ref=s hop_home_active_1
SneakyCereal (Guest)
September 21st, 2017
Helmet
@lazesummerstone: Woah that mask you made of watermelon is awesome, how did you make it?
Pekkakiller555 (Guest)
September 21st, 2017
yeah
@lazesummerstone: photoshop huh? The comics just look amazing
Guest
September 21st, 2017
@lazesummerstone: Cool! :D I love this and have been reading since the start (i'm pretty sure)
lazesummerstone
September 20th, 2017
@Pekkakiller555: Thank you so much! I just use photoshop and then I have a cintiq tablet that I draw them on!
lazesummerstone
September 20th, 2017
@IdontCaboose: Oh yeah someone already showed me that and I agree it's perfect! I totally have my ghost set up like that right now!
Pekkakiller555 (Guest)
September 20th, 2017
Watermelons! :D
@lazesummerstone: I love your comics! What do you use to draw them with?
IdontCaboose
September 19th, 2017
My Ghost
I got the jagged ghost shell and put the watermelon shader on it, I love it soooo much, it looks like a water Mellon cut in half!
lazesummerstone
September 19th, 2017
@Jinx: Yep! I kinda dropped the ball haven't made a proper armor for my cosplay yet! Hopefully before guardiancon next year tho!
Jinx (Guest)
September 19th, 2017
@lazesummerstone: Holy Golden Gun is that your Cosplay?! Well jeez I got some work to do! I plan on making it how he does looks in the comics. With the starting Hunter Gear from Destiny 1. I'm so happy right now because I finally get to start working on it! Wanted your permission first. But do you have any advice for the helmet? Like materials and such. I'm a bit of a rookie to cosplay 😅
Jinx (Guest)
September 19th, 2017
@lazesummerstone: Awesome! I hope I do the Watermelon justice in my Cosplay, keep up the great work of these comics, I'm gonna go back to eating Lasagna and start working on the Helmet, since I now got permission.
lazesummerstone
September 19th, 2017
@Jinx : Like this! <img src="https://68.media.tumblr.com/b22a06447109949cac62beed84e765cc/tumblr_ovqdv vLUdI1qjnipeo1_540.jpg">
lazesummerstone
September 19th, 2017
@Jinx : Nope it's not copyrighted since the Exo is already copyrighted by Bungie! So of course you can, just know that I also cosplay as him too! haha
Jinx (Guest)
September 19th, 2017
Forgot a name!
@lazesummerstone: I didn't realize I needed to PUT my name! Well now I did. I'm reading your other comic series, MossCreek Divide and I'm loving them both, I'm debating if I should farm out the Raid.. or read these amazing comics. But I must ask a question, I'm thinking of Cosplaying as this lovable Exotic Exo at Indy Popcon 2018, as I have made him as my Warlock in Destiny 2. Would you allow me to Cosplay as him? Or is it copyrighted in anyway?