With Cat Boy & Cutie

A guy who loves what he is hated by, discovers that his neighbour is more than he bargained for.

Ahhh, the price of cheap accommodation.

16+ warning for eventual... /stuff/ \D
Updates on Tuesdays & Fridays!


For faster updates, come support me on Tapastic at https://tapastic.com/series/With-Cat-Boy-Cutie !

(I hope redirects are allow on here because otherwise I better leg it. ////) (Oh wait heaps of peeps do it pffft ok I'm good now X'D)
XD

Authors

Recent Comments

@rueleer: you have no idea. I counted it up. and between Smack Jeeves and Tapapstic I am reading exactly 148 manga's. and that is after i got rid of all of the ones I was reading on both websights. lol (not exaggerating a all) (I think i might have a problem. lmao)
boiseboo
24 hours ago
@rueleer: oh. okay. never noticed that. thanks
@boiseboo: I'm glad you like it so far!

And ikr? X'D There are many comics to keep up with.
@boiseboo: X'DD You'll see!
@boiseboo: It's alright, but you can see the schedule for the comic on the comic's profile~

At the moment, it's about 3-4 days between each update. ^U^
thanks. this comic is really good. and I say that well, mostly because i'm reading exactly 33other comics on this sight alone.lol
his neighbor get really loud?
hey um. i don't mean to sound rude but when do you think the next page will be done?
awwww.
rueleer
January 10th, 2017
@Hoagie: X'DDD You poor things!
I hope he won't hold a grudge against you. Maybe tuna could bribe back his love? :'D
Hoagie
January 9th, 2017
My cat is currently very pissed at me for taking him to the vet... :""( Maybe someday he'll love me again. ;)
rueleer
January 6th, 2017
Sleepy taimu. :D
rueleer
January 6th, 2017
Crowded cities can be bested by walnuts <--- FACT (lol)
rueleer
January 4th, 2017
Timeskip, marked by cats. :'D
rueleer
January 4th, 2017
What a bunch of dweebs. :'D
rueleer
January 4th, 2017
@Hoagie: Haha! X'D You must have a lot of battle scars then. :'D
Hoagie
January 4th, 2017
It looks like my cat. And he's exactly like that. Lol
rueleer
January 4th, 2017
The other part because I need to make up for not updating on time, yay! :DDD
rueleer
January 4th, 2017
Welp let's get started! :DD
Anddd the story begins... sorta. (:D)
rueleer
December 29th, 2016
@k-la-kinz69: Aww thank you~! >///<)

I'm glad you're looking forward to it~ I hope you end up liking it. ^U^