User Data
So far

So far

by Dement09
A so far (no pun intended) non linear human Lapidot au.
Non-linear means the uploads wont follow the same time line. One update might be in the present, the next to be in the past or the future. I started this with no means of turning it into a comic but it got out of hand and here it is...
Here's a little backstory for the whole setting (cant copy-paste it here due to the 1200 characters limit):
http://dement09.tumblr.com/post/151696451173/au-backstory
Add to Favorites
Pages
225
Updates
2 Updates/Week
Last Update
2 Weeks Ago
Fans
193
Readers
794

So far

A so far (no pun intended) non linear human Lapidot au.
Non-linear means the uploads wont follow the same time line. One update might be in the present, the next to be in the past or the future. I started this with no means of turning it into a comic but it got out of hand and here it is...
Here's a little backstory for the whole setting (cant copy-paste it here due to the 1200 characters limit):
http://dement09.tumblr.com/post/151696451173/au-backstory

Authors

Recent Comments

@DaVinci: Im in love with how you just comment on almost every panel and make others smile. Like really i saw the last one, smiled, saw this, smiled like a dork.
When you can't dance but some hot girl asks you out to prom/dance. I mean..Not gay I swear...Pans get it right XD No really tho NOT GAY PANS GET IT RIGHT!...Leaning more on the gay side at this point tho....DO I CARE!? NOPE! XD
@Reefstar88: YAY IM NOT THE ONLY ONE HERE THAT KNOWS HIM! XD
@DaVinci: Lol....Same tho.
@Samalex1219: yeh
No look this is the moment that you realize you like your best friend that's the also the same sex as you and your just like...Well f**** I get I good look at them and they're cute...WAIT NOT GAY GET YOUR MIND OUT OF THE GUTTER!...F*** it....Had crushes on girls sense 3rd grade get over it your gay.
Don't ask....ITS HAPPENED TO ME! MY BFF STILL DOESNT KNOW EITHER!Play straight is sorta working because three friends now (including crush) know I'm pans....Crush just doesn't know I LIKE HER GOD DAMN IT! XD
Lapis just wants to bite Peri's neck but she can't BECAUSE THEYRE IN PUBLIC!
@PurpleAlpaca03: Just realized that. its a pretty cute touch tho.
@fourouthaul: I LITERALLY WENT BACK AND GOOGLED A PICTURE OF PEARL BECAUSE I WAS SO CONFUSED! BUT ITS TRUE XDDDD
Amethyst didn't finish her sentence and I'm so confused as to what the last word she was gonna say is. But the was Peri grabs the scarf kills me XD
@Guest: Work pass. Name tag I think.
I love the little details in the clothing! The little anchor on Lapis' shirt is so cute!!!
Me: *reads the comic again and this part for some odd makes my face heat up*
Friend 2: OH SO THIS PART MAKES YOU RED BUT NOT THOSE LAST FEW!
Friend 1: *confused*
Me:...Shush....
SMILR
One thing that I noticed about peridot in this series is that I don't remember ever seeing Her Smile, not once.
@Lapidot414: it's the perfect way that scene plays out.
@Lapidot414: lol Thomas Sanders.

This comic is the gayest

But in a good way
How I feel in front of the whole class for a GROUP report. Key word GROUP! I'm not the only one up there but Jesus Christ when I am...

BE A NORMAL HUMAN BEING AND SPEAK. WORDS.
*says something but can't understand because of all the stuttering*
ENGLISH MOTHERF***** DO YOU SPEAK IT!?
XD
It was an emergency.
*every word echo's in my head*......
Friend 1:....Aq-
Me:SHES SO!!!!*yells into a pillow*
Friend 2:...Not enough words to describe her?
Me: Which one Lapis or Aqua?
Friend 1:....Aqua???
Me: she's an annoying little b***** with an ego so full to the point she acts like one of those snobby little rich kid brats. ITS NOT HIGH SCHOOL YOU LITT-
Friend 1: Okay I get it you don't like Aqua jeez. Lapis?
Friend 2:.....Okay yep.....Now you've done it.....She's gonna ramble for who knows how long.
Me: *already rambling*

LIKE I SAID EARLIER IM FOREVER ALONE JUST DOING THESE WEIRD LITTLE RP'S WITH MYSELF! DONT MIND ME! XD
@DaVinci: one word....PERFECTION!!!
ITS SO TRUE AND LAUGHING SO HARD! YOU JUST MADE MY DAY BETTER!
BISH ITS COLLAGE! (I think) GET OVER IT YOU INCONSIDERATE, FULL OF EGO BRAT! *face is red with anger*
Friend 1:....Bud you o-
Me:NOPE!
Friend 2: Aquamarine is being a jerk about Lapis' hair in the comic.
Friend 1: What?
Me: OH CHILD SIT DOWN! CAUSE IMMA HAVE TO EXPLAIN SHIPPING FOR YOU TO UNDERSTAND ANY OF THIS.
Friend 1:.....Fuk.
Friend 2:....Should have just said oh.
And I'm currently talking to myself in this. I'm forever alone :')