User Data
Toss of Fate

Toss of Fate

by Kikaescoolio
Toss of Fate is about boys in indoor color guard.
As Dylan Greene completes his middle school color guard performance, he has a small run in with a small excitable boy. As years go by with never seeing the boy, fate brings the two back together as they go try out for the indoor color guard in their sophomore year of high school. Rivaled at first, the two grow close as they go through life together dealing with their home lives, medical and mental issues, and sexuality.
Add to Favorites
Pages
80
Updates
Wednesdays
Last Update
4 Days Ago
Fans
90
Readers
134

Toss of Fate

Toss of Fate is about boys in indoor color guard.
As Dylan Greene completes his middle school color guard performance, he has a small run in with a small excitable boy. As years go by with never seeing the boy, fate brings the two back together as they go try out for the indoor color guard in their sophomore year of high school. Rivaled at first, the two grow close as they go through life together dealing with their home lives, medical and mental issues, and sexuality.

Recent Comments

Wanted to treat you guys to some art. Have a happy day! <3
deee45
February 14th, 2018
Yeah! He's finally seeing him differently. I hope they'll be able to talk soon.
Kikaescoolio
February 14th, 2018
It's all coming together...

Anyway, Happy Valentines Day! I gave you two pages at once! Hope your day is lovely!
deee45
February 7th, 2018
I want to see the cutie happy! Can't wait!
Jazmin Zombie
February 7th, 2018
omgerd thisis soo good
Kikaescoolio
February 7th, 2018
He's creepin' in yo windows, Jude.

Want to read ahead? Go to patreon.com/kikaescoolio and read more Toss of fate for $1!
Kikaescoolio
February 7th, 2018
Yay, everything is happy. Or at least better than before. 
boiseboo
January 31st, 2018
Silently not a dick
Jazmin Zombie
January 31st, 2018
omg
Kikaescoolio
January 31st, 2018
Oh, he knows.
ZSnazzy
January 31st, 2018
Omg finally!!!!!!! Im so proud
Jazmin Zombie
January 31st, 2018
omg omg omg
i am sooo fangirling right now
Kikaescoolio
January 31st, 2018
THERE IT IS THERE IT IS THERE IT IS
Jazmin Zombie
January 25th, 2018
nooo too sad
i am crying
Kikaescoolio
January 24th, 2018
Guess what? Dylan is FINALLY going to be nice and cheer up this poor kid drenched in soda. Don't worry, It's all up hill now in this chapter. Promise.

If you want to read ahead and see the nice thing Dylan does, you can go to patreon.com/kikaescoolio for that and more goodies.
deee45
January 24th, 2018
I'm really ready for some positivity.😒
ZSnazzy
January 24th, 2018
I just want Dylan to do something omg
Kikaescoolio
January 24th, 2018
He tried so hard and got so far, but in the end he's covered in soda. 
deee45
January 17th, 2018
Ugh! Poor kid.
Kikaescoolio
January 17th, 2018
My cinnamon roll can't catch a break. :( Don't worry. Not next week, but the week after Dylan will EXACTLY do something to make him smile.

In fact, I REALLY want him to do something so bad the pages might be up on my Patreon over the weekend. If you're interested, check it out then and just check it out in general. :)

You can check it out here-

patreon.com/kikaescoolio