User Data

Partly Sunny

No blackmail, no magic, no saving the world. This is simply a story about people liking people.

Recent Comments

BGee93
November 19th, 2017
Ahahaha I'd be the person yelling 'take it off! Take it all off!' While being completely sober XD I'm such a good friend that way lol
XxKanashiYumexX
November 18th, 2017
it's me
XxKanashiYumexX
November 18th, 2017
bahahaha
XxKanashiYumexX
November 18th, 2017
so prettyyy
oh my
kolbibeef
November 17th, 2017
I am probably the only one, but I'm extremely excited about the Link costume! Hahaha
chic&martini
November 17th, 2017
@ShiyaFox: we really love be more chill ahahaha
SilverFang
November 16th, 2017
That was adorkable!!
ShiyaFox
November 14th, 2017
I love the Be More Chill reference going on here omg
red.sango
November 14th, 2017
real smooth.
M-24
November 14th, 2017
Well hellooo~ there, very manly man ;)
M-24
November 14th, 2017
3 pages in and the guy who I thought was gonna be established as the serious type of the group is most definitely not xD
chic&martini
November 13th, 2017
@Psychodrive: yup! ;)
Psychodrive
November 13th, 2017
Is that Pumpkin from Steven Universe?
sstogner1
November 10th, 2017
double update of adorkable.
chic&martini
November 10th, 2017
Double update again!
chic&martini
November 10th, 2017
@clemcat: ;)
clemcat
November 7th, 2017
Really love the style and can't wait to see if he is going to meet somebody. Also I had to get up in similar full body& full face gear like that and run around .. let me tell you the struggle is real when you are trying to breathe
chic&martini
November 3rd, 2017
Double update!
chic&martini
November 1st, 2017
@IronDog: that's exactly what we were aiming for ^^