User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.

Ball-Buster Brigade

by Berry Philiac
Bryce has a little issue.

Faggotry.

Watch as he attempts to understands the dank, horrid underbelly of his sexuality.

--This comic is designed to ridicule stereotypes and dumb assumptions that most fangirls/boys follow, and simply anything that has to do with homosexuality. I would suggest you not read if you neither possess a sense of humor nor a brain.--
Add to Favorites
Pages
9
Updates
On Hiatus
Last Update
11 Years Ago
Fans
80
Readers
0
Bryce has a little issue.

Faggotry.

Watch as he attempts to understands the dank, horrid underbelly of his sexuality.

--This comic is designed to ridicule stereotypes and dumb assumptions that most fangirls/boys follow, and simply anything that has to do with homosexuality. I would suggest you not read if you neither possess a sense of humor nor a brain.--

Recent Comments

Irrisorie
January 1st, 2009
:l
I wish I'd known that you updated.
Toasted Jelly
September 7th, 2008
Oh my cher its god.

lololol
XD
Berry Philiac
September 7th, 2008
THAT WOULD BE SONNY.
amiko_16
September 7th, 2008
LOL jesus christ XDD;;
Berry Philiac
September 7th, 2008
I KNOW MY HANDWRITING IS SHIT.
I decided not to rag on the school setting and the RoyaltyxServile-Class romances because two of them start off EXTREMELY SIMILAR TO SAID BL CLICHES.

I need to update this more.
Scarythings bunker? :0 Wouldn't the scary things be inhabiting said bunker? :U

YES I PUT MUCH EFFORT INTO THE LEAP AS YOU CAN SEE HERE.
Iris!
July 6th, 2008
Much laughter followed after seeing this,epic indeed 8'D Freaking lol to the leap
EYAAAAAAAAH DX
TO THE 'SCARY THINGS' BUNKER!!!
... ... ... WHEEEEE!!!
Ha. I love BL, but I hate the stereotype crap. You have to do one on biting when giving head. Apparently it hurts, but people do it in fan stuff. Gross man...
Rofl thanks Jer.
Three spikes on a deformed excuse of a mammal does not constitute a hedgehog.

THUS I MADE HIM MORE REAL.

Also: I have nothing against Sonic, except that he's a cocky bitch. It's more the people associated with him.
ColdTurkey
June 26th, 2008
hahah this is awesome :D
i really don't understand that cliche. it's like
day 1: oh hi
night 1: let's elope
midnight: I LOVE YOU I'M GOING TO SACRIFICE MYSELF FOR YOU ;_; *baw*
TO ALL OF YOU WHO MADE REALLY SHORT COMMENTS:
LOL RITE BAK ATCHA. :0

TJ:
SLEEP DEPRIVATION MAKES SENSE OF EVERYTHING!

AHA!
LOL.

SO LAST NIGHT, I read this and could not understand what was going on, but now, It ALL MAKES SENSE. AH HA!

LOLOLOL.
Channy
June 24th, 2008
this was so funny....
I SPIT COFFEE :D
knull
June 24th, 2008
ILU <3333
Yes.
Kissing boys (edit) is (/edit) allowed when you're good friends.

Also, BBB's cast is now composed of "actors." :D

YEAH I'M A GRAMMAR NAZI SO?
ahaha wowww creepy shit XD;

I just wear jeans and t-shirts 24/7 >>;;
GOD DAMN IT, I AM AT WORK
I CAN'T LAUGH *makes creepy wheezy noises as she holds it in*

AHAHAHA That second to last panel kills me XDDD
AHAHAHAAA *CHOKES* >XDDD
MAN, I can relate.
talk about a fashion crisis.
like who the hell wears a formal dress w/ jeans underneath, and socks w/ pointy shoes plus one pink and one gray hoodie?!!
I mean, I'm not one to judge seeing how ima not like a fashion police or anything. Any one could come up to me and say that I look like shi** and I wouldn't give a crap, but still.
why ppl dress the way they dress I'll never know. Bet I sound like a bioch right about now.
_________

Really? I punch guys only to annoy them. =)