User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.

Prison sex

Really just an excuse to flash our terribly tasteless form of an intellectual abortion that we like to call our sense of humour all over the internet. Perhaps the world isnt ready to be exposed to this? we really dont care.

It revovles (loosley) around our conversations and actions.

The worst part is some of this shit is based on real life events...were really not bad people! strange shit just happens!

enjoy...?

peace man!

-Foxoman
-Nausicaa

Add to Favorites
Pages
22
Updates
On Hiatus
Last Update
11 Years Ago
Fans
20
Readers
0
Really just an excuse to flash our terribly tasteless form of an intellectual abortion that we like to call our sense of humour all over the internet. Perhaps the world isnt ready to be exposed to this? we really dont care.

It revovles (loosley) around our conversations and actions.

The worst part is some of this shit is based on real life events...were really not bad people! strange shit just happens!

enjoy...?

peace man!

-Foxoman
-Nausicaa

Recent Comments

FnHIenVj
best apartment design
Guest
February 23rd, 2009
What the?
dude i was a big fan, then on the tenth i went to africa. i come back three months later hyped up for heaps of comics. ummmmmmm did u die?? start another comic? mabey it was all the cheap booze or cheaper zaziwa and im still trippin, but i thought comics were supposed to update??
Happy Birthday to You
Yay! You updated again!! Good Lads
Happy Birthday Micheal have a good one, dnt dnt die of alcohol poisoning or wake up in an Irish prison or something extraordinary like that
xoxo
Nausicaa
November 21st, 2008
The part of me left with any self respect wishes to tell you that this scenario is entirely fictional, but that'd be a lie. A surprising/slightly disturbing amount of this comic is based on actual events.

Speaking of actual events, it's my birthday tomorrow. 18 baby, booyah!

The comic itself didn't turn out too badly. That's also more or less my first attempt at drawing characters from a side on perspective. In this style, that is. Also the boarders went a little haywire, not exactly sure why, don't exactly care why.

Anyone reading this comic wonderin' how they can contribute to the landmark event that is my birthday? Feel free to flood this site with compliments and fuel my ego. That'd be a start.
Fuck me, i forgot to shade! ah well.
Holy Fuck!
Lemme just say, that i DIDN'T intend for this story line to be one giant acid trip. I swearz. But every time i sat down and thought about continuing the story, i also thought about shooting myself in the face.

You'll have to forgive my decrease in drawing skills, but, youknow. I haven't drawn anything in months.

Also, i've finished school now. I'm a fucking champion. Josh has too, but, youknow, He's not as cool.

(oh, and, uh, in case you didn't notice, the spirit world arch ends here.)
nice
this is quite a good comic. i bet half the people that find it are perves looking for prisen rape videos. :)
Fucking update
Nausicaa
August 5th, 2008
Buttrape
Hey guys,

Please check the news frontpage and give me any feedback.
Nausicaa
August 4th, 2008
sorry!
Blargh, sorry about the lack of updates. I was going to post one today but i fucked it all up and im too tired to start again. I'll try and get one up tomorrow sometime.
lol josh's penis is not blurred out too well. haha at least you have a mature label
Nausicaa
July 28th, 2008
HEY! We're back to the story line. Sort of. Meadows filled with genitalia doesn't really progress the storyline but....y'know.

So this comic is actually just coloured sketches. I dont think (except for in a few parts which are easily adjustable) theres really much of a difference. I'll try using just pencils next comic and depending on the outcome i might not ink the comics anymore. Well we'll see.
betard
July 24th, 2008
AAAHAHAHAHA
Ah hah, genius.
You're comic is so similar to mine its creepy....except you know.
You guys can draw
XD
except it's lucy in the sky with diamonds.
Thanks ! No comic updates wednesday because i do kung fu. I'm fucking hardcore.
God I love this comic!
what the hell
NEKED. Yay for late comic update.