User Data

Love & War

A Love-Comedy Collaboration.

When an all-girls school and an all-boys school takes step to become one co-ed school, things go a little haywire...

While some students like the idea, others detest it, raging an all out war between the two sexes.

But in a game like this, there's never a clear winner or loser... is there???
Add to Favorites
Pages
82
Updates
On Hiatus
Last Update
8 Years Ago
Fans
175
Readers
34

Love & War

A Love-Comedy Collaboration.

When an all-girls school and an all-boys school takes step to become one co-ed school, things go a little haywire...

While some students like the idea, others detest it, raging an all out war between the two sexes.

But in a game like this, there's never a clear winner or loser... is there???

Recent Comments

cutie108
April 15th, 2012
lol!!!!
Socially Awkward Bunny
December 29th, 2011
HEHE.
He talks to himself. :DDD
I know I want it to be active again too!!!! ;^;
so cute! <3333 ahfuaef I'd totally love for this collab to be active again ;A;
I know! ;^; We really need to get our booties in gear!!!! : D
Hey IM SORRY GUYS
HEY SO I have internet back, just got it back last night and I wanted to put up a picture..... yeah..... IM SO SORRY!!!
SSSSOOOO SORRY *sob sob*
Aw what a cute page!!!! <3

Oh btw, IM SO SORRY!!!! D:
guys I haven't had internet since june!! (I still don't have it I'm at a friends house) But I hope to get it by the end of the month (and I hope I remember my password) But I haven't died I still draw Tatsu and Owen, and I hope to collaborate with you again!!! ;^;
Sasoriza
November 29th, 2009
Urm, if you're still accepting , may I join?? =3
iamdea
November 20th, 2009
hahaha that was soo unexpected. i thought she was gonna catch her. LOL
Yumaii-Arume
November 3rd, 2009
Yeah we need to get going on this collab again! Cute Page!!
Kawaii_tenshi
November 3rd, 2009
ahhh I would really love for this collab to be active again ;u; this was one of my favorite collabs
and thank you!
keoko-dono
November 2nd, 2009
yaaaaay a pageeeee
Kawaii_tenshi
October 31st, 2009
Oh hey guys, I thought I'd put up a page just to help get this collab going again. sorry its really quick and messy though orz;; and sorry if i killed jack /sob I can also do the next page if you guys want

edit: whoops got jacks outfit wrong. this teaches me to check previous pages first before drawing a page orz;;; sorry;;;

oh and Happy halloween!! <33
Sasori-Vampire
October 25th, 2009
rofl XD
Sasori-Vampire
October 25th, 2009
:o
I know this is really late, but can i still send in an application? :O? it sounds really fun, and i have an idea for a chara. if not, tis oki ^^
selenka222
September 29th, 2009
Thant page is beautiful ^^
Crazy-Fan1
July 6th, 2009
lmao!! so epic!
rofl!!
D8<
That picture is a masterpiece thank you very much!! D8< *shot*
CRYSTAL--
July 4th, 2009
Keoko - LOLOL I had no idea what the posters should say, so I just stuck that in there. xD
VanityAngel
July 3rd, 2009
Omg, Akito--you look so freaking hot.
VanityAngel
July 3rd, 2009
Tsk, tsk Misaki--I bet you thought that you were going to get away with it! Lolz, I guess it's easier for her to talk to people when they don't know who she is XD.