User Data
Ankojin

Ankojin

by Spekkal_X2
To run away from your problems, and to not learn from past mistakes, will no doubt lead it back to you. The actions we take have consequences, whether we like them or not.

The unusual four-eyed ankojic species is minuscule and, above all else, quickly growing extinct. With a distorted hierarchy and a past of plots, traitors and murder for a desperate attempt of dominance, they will die, and that is certain.
And with that, the dying people will blame and spite the god that abandoned them in their time of dire need.

---

Updates every ????????day!
Add to Favorites
Pages
73
Updates
On Hiatus
Last Update
1 Year Ago
Fans
202
Readers
40

Ankojin

To run away from your problems, and to not learn from past mistakes, will no doubt lead it back to you. The actions we take have consequences, whether we like them or not.

The unusual four-eyed ankojic species is minuscule and, above all else, quickly growing extinct. With a distorted hierarchy and a past of plots, traitors and murder for a desperate attempt of dominance, they will die, and that is certain.
And with that, the dying people will blame and spite the god that abandoned them in their time of dire need.

---

Updates every ????????day!

Authors

Recent Comments

Zankh PLS STOP
YOU'RE ONLY GONNA MAKE VIRUS MORE EMO and I guess don't hurt Boa either.
Or whomever could be anyone she's hunting down. C:
spark th
November 16th, 2016
It Zankhic. Zankhic the hedgehag

Also I'm sorry, the middle two pannles are great and I love them. Virus and Elec should get a career in comedic timing.
Dregan
November 15th, 2016
Geeewd.
Also, throwing it out there, Elec's great. Just like... her dialogue in panel 3 is perfect.
(Also still really like that run-sprite for Zankh)
Elextrisa (Guest)
November 15th, 2016
BLESS UR FACE DREGAN
also
whoosh
zankh for new sonic come on
(and i'm disappointed she did not stab elec after elec said she wouldn't fix this)
Spekkal_X2
November 15th, 2016
Dregan forced me to do this update, I'm so sorry
Virus bab I love you
But you need to clear your head before snapping up like this. 8I
Thank goodness Elec bab is here to WHIP PEEPS INTO SHAPE.
ELEC+ZANKH CUDDLE SESSION WHEN
See personally I love this page
I especially love the other actor and the director walking off like 'what the hell are those two rambling about'

I also love the last panel in just everyway.



alSO THE NEW SPRITES ARE COOL
ZANKH IS COOL
ALL THE CHARACTERS ARE COOL
THIS COMIC IS SUPER COOL I LOVE IT <3
why am i still updating this

see I'm the kinda person who hates redoing things. And would rather just give up on a thing than redo it. Because I'm a lazy loser. And also very busy with a job.

and i hate this comic rhefgberjhbgerjhigikgh
like the speech isn't great and i may have made virus significantly more aggressive than need be but
i already completed it when i realised and
i can't be arsed
i hate the dialoguue but i can't be AAARSSED rehgekg
so like
have this
Because it's either this or takes months to update again tbh and i can sort things out later

Eventually things will happen in this baby comic honest engines

anyway watch jojo it good

(also character page updated. Zankh has new sprites)
Virus you are awfully vocal, go back to your emo corner or self loathing
'I'm angry because this new person might be closer to Senpai than I am!'

But seriously I'm with Whuppy here
Virus bruh you need to chill
Like no don't do this that is a bad idea no
Virus don't do that.
Virus pls respect Boa's personal life.
Virus. Virus pls.
Maybe Virus should just Magic Missile his problems away.
me rn;
<iframe width="400" height="100" src="https://www.youtube.com/embed/havhaDYh0Sc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
spark th
August 8th, 2016
Ok so like, whilst like everyone else I absolutely adore Elecs mother like rant, can I just say Virus' surprised stuttering and mumbling is great?
Like there is such a great contrast in emotions here and I love it. This is fantastic.
Dregan
August 7th, 2016
Oh god Elec is like, best mom. She's just like 'NOW SIT DOWN CHILDREN AND PLAY NICE OR NOBODY IS GETTING PUDDING'.

(Also I am offended you didn't tell me you'd updated. ;-;)
Get steam(cinnamon)rolled Virus. C:
But yeah you two like seriously just TALK GOSH
THIS SMOL ANGEL IS YELLING AT YOU TAKE IT AS A SIGN UGH
Spekkal_X2
August 7th, 2016
<iframe width="500" height="80" src="https://www.youtube.com/embed/wFNElafkSvM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
spark th
June 2nd, 2016
Everyone knows big babies make the best of friends.
Elec, you don't want your cold to evolve into a, Virus
Ay
I feel you Elec. c:
Eventually you just wanna bap someone for dodging questions.
Virus please stop being aware for like five seconds and just be straight up >:c