User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.

Tower of Babel

''A new generation comes up. The Apocalypse isn't far anymore...''
- Prophecy X

Tower of Babel is a fantasy collaboration where the authors will play the Gods and the Humans they rule over. (Read more about the story plot on the home board inside). You're free to create your own character, and cooperate in this story.

Straight, Yaoi, Yuri etc. all ALLOWED

Applications: CLOSED CLOSED CLOSED
Invitations: CLOSED
Add to Favorites
Pages
27
Updates
On Hiatus
Last Update
9 Years Ago
Fans
20
Readers
0
''A new generation comes up. The Apocalypse isn't far anymore...''
- Prophecy X

Tower of Babel is a fantasy collaboration where the authors will play the Gods and the Humans they rule over. (Read more about the story plot on the home board inside). You're free to create your own character, and cooperate in this story.

Straight, Yaoi, Yuri etc. all ALLOWED

Applications: CLOSED CLOSED CLOSED
Invitations: CLOSED

Recent Comments

flynfreako
February 12th, 2010
oooo cute! :D i love the eye *O*
melinxie! (Guest)
November 20th, 2009
Lmao It's fine~ btw Roco looks so serious i love it xD <3
WolfsNeverDie
November 20th, 2009
Alive !!!
Hapy to see some life in here ^^ I still haven't got to page here *sigh*, but i'll work on that, hopefuly, soon ^^
For now, i can give just some filler from me and show Rocos angst of my lazyness XD Enjoy: http://wolfsneverdie.deviantart.com/art/Kentaur-taking-a-stroll-144218357
SilverHyena
November 18th, 2009
Yay! There's still some life left in this collab after all! That makes me happy! ^_^

Anyway, lovely page! I hope to see many more!
Melinxie!
November 18th, 2009
Yeah thanks!

i can't wait to see your page deary <3 :3
brokenwings
November 18th, 2009
yay!!!! i have an idea for a page now ^_^ i'll draw and post it tomorrow :P

good job on the page ^_^ keep it up :P
Melinxie!
November 17th, 2009
Yeaaahhh! it's been a long time and i'd like to know what really happens here, Thanks btw!
Fire Glaceon
November 17th, 2009
D: OMG heyyy long time no see!
Yayayaya! Update :D Lovely comic.
Melinxie!
November 17th, 2009
LONG TIME NO SEE?
Well it's been five months since anyone had uploaded something, So i decided to upload since no one would.

Nizam is being a curious fellow, he feels like a very depressed character but he's actually really nice and happy most of the time.
The image is crappy since i can't uplaod it any bigger, :C
let's get this show on the road!
I KNOW RIGHT!?
i was shy to post anything and now i have to wait to get my laptop and tablet because i'm in vacation in florida D: but i has some good ideas! btw your style is bootiful <3
Fire Glaceon
July 3rd, 2009
lol thanks
We need to post now though! D: Someone must reply to the last comic or I can.
bubblefox
July 2nd, 2009
She's so cuuuttee! :O Nice Bikini hahaha ...and you're right, though I felt bad for posting so much that time :P
Fire Glaceon
July 1st, 2009
Where is Everyone?
This place died! Come on guys we should get this going again! Especially since we just began this collaboration. Let's go guys!
Hmmmmm...........I'm not really sure what to do........but I guess since no one is responding, I woiuld't mind if you did it Hyena. lol doesn't matter to me!
I'd go... but there are so many others who haven't done a page yet... and I'm not sure what I'd do. I'd have to think about it. >_<
I really like it! Guess the hunt has started XD

...and nobody's going to reply?
oh beautiful! i plan on joining in soon but not right now xD
yay a god has finally made contact with julia XD and now it's time for her to be weirded out by the fact that the person talking to her has animal bit on them XD gonna love doing a reply to this :P

i love this page by the way and you drew julia well i like it i like it a lot ^_^
Holy crap I updated!! D: The horror!!
Well i continued Bath because no one did. Hopefully I drew Julia okay.
Ahhhh she's so cute >u<

(sorry i haven't been on,FFFF! i'll draw a comic soon for all this~)