User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
"Why ain't I girly?"

Recent Comments

flynfreako
February 22nd, 2010
oh cool! :D i like the face XD
:0 i love how this page looks!
SlitScars
October 20th, 2009
that looks awsome i like the hand
I think that is an awesome angle of a face 0,o
StupidlyNaive
October 17th, 2009
Fillah!
I was so glad to get some love that I'd inked in the next comic page as soon as I saw the comments.......But I'm lazy and I hate fixing up the text. Expect next page soon.
But for now, here's a filler in motion of the original Harue. My NARUTO Original Character!!!!!!

P.S. I love the Kyuubi. If you draw a cool kyuubi for me I will have no choice but to draw you fan art for the rest of your life. I will litterally worship the kilobites you waste----that's how much I love the Kyuubi!
wildwerewolf
October 11th, 2009
héhé
Sounds fun .... faved!
warlife
October 1st, 2009
Awsome page really funny. kinda feel bad for the poor guy tho. And don't cry Smile this comic is awsome which means ur awsome. So smile
SlitScars
October 1st, 2009
Lol poor guy. This page is really funny i haven't had a good laugh in a while. Ur comic made my day. And Please don't cry im not an expert but i think ur getting a lot of love now. U don't suck and i don't really know u but im pretty sure u've never sucked and never will. So as every keeps telling u Don't cry Smile=)
painismyrain
October 1st, 2009
lol page rocks. that poor manager. And u don't suck u rock. Ur artwork is simply awsome.
HugPlz
October 1st, 2009
Smile=) This page is so funny. And don't cry. freehugz is right you rock so there is no need for tears. u have both my love and everybodys love who reads your comic over my shoulder. So don't cry. Smile!
freehugz
October 1st, 2009
Don't cry! Your comic rocks. Your a really great artist and the story is awsome. So please don't cry *hugs*
StupidlyNaive
September 22nd, 2009
.......
I'm not really trying............but I'm so sad about the result!
StupidlyNaive
September 22nd, 2009
Crying little wench
Why do I suck at what I do? Why?

If you don't give me love I'm gonna cry...*sniffle* so please comment....Hate is good too.
Dun dun dun
Like I said (I thinkk) I'm not really taking any time on this comic. Besides, I hate doing the text on my comic sooooooooooooooooooooo much!!!! I'll probably update every 3 days or so.

P.S. The T-shirt is neon yellow. Just like the warning sign in my head!
StupidlyNaive
August 28th, 2009
Blah.
I'm not making this comic for detail. This is just a small plot I had made a long time ago, so I thought I could use it. It'll mainly be a panel practice.
.
.
.
Enjoy!