User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.

Thunder Chronicles

by Rai
Sacrificing drawing talent for crappy humour! Meet Rai. A confused guy who barely understands his reason for being in the world. Watch with mild amusement as he has lots of mediocrely-zany adventures, all registered in the Thunder Chronicles, filled with a cast of different and fun characters.

Or not, your choice.
Add to Favorites
Pages
296
Updates
On Hiatus
Last Update
12 Years Ago
Fans
8
Readers
6
Sacrificing drawing talent for crappy humour! Meet Rai. A confused guy who barely understands his reason for being in the world. Watch with mild amusement as he has lots of mediocrely-zany adventures, all registered in the Thunder Chronicles, filled with a cast of different and fun characters.

Or not, your choice.

Authors

Recent Comments

MNgHOBmMZpgPxFNaiQz
But while much too little and too late, this deval- uation was significant in violating an endless round of offi- cial American pronouncements, which had pledged to maintain the $35 rate forevermore. ,
obqDILSqCh
Don't have time to read the blog daily? ,
4jWigG Hello
I am Russo
4jWigG Hello
I am Russo
DhPFqNiRcWPVvNPXgRk
rr2QYB FFFIILLUUUSSS1,
teoaChANlxoa
s25hGS gghjyuy
Firefox
The website www.opfradio.com now works in all browsers -
O.o
I was just reading through random comics and I noticed your comic is almost as pointless as mine! Come see. http://deathflavourcake.smackjeeves.com
WHAAAAAT!
Doesnt eddy like my comics?! *cry*
lol

we want rai!
Should've told you my CF RAW page, basically like a MuiSpace for aspiring animators, it's at http://raw.channelfrederator.com/profile/Eddygazilion if y'all are interested in my current project(s). :)

Lookin' forward to the new stuff, Rai, good luck recovering from the attack of Zombie Polly :)
Comic by Eddygazilion
I do love comics that mock me so. Sorry again for all the guest comics, but it'll be made up for soon...oh yes, it will...you'll all see. Except Kai, she already knows.

Thanks to long-time reader Eddygazilion (www.thewc.smackjeeves.com - unless it exploded or something, like my appendix (LOLZ)). Indeed, Polly is not quite dead yet...
Kommentary
Kai: Well first off, yes I DID kill Luke for the purpose of discovering what he looked like as a ghostie ^_^

Secondly I hope you enjoy the second coloured Kai Komick. You gotta rememebr though, I offer you valuable advice in these Komicks.

NEVER EVER PISS OFF A GAMER!
HELLHATH NO FURY LIKE A GAMER SCORNED!!!

Oh and one last thing....

Remember children "IT'S NEKKI TIME!!!"
Readers beware - you may end up dead for the purposes of comedy.
Comic by Kai.
Wow, two awesomely drawn and coloured guest comics for the price of one? You guys are lucky. I'll try and get Kai to do an author comment on this for you crazy kids. XD

Thanks again to Kai for this. <3
WHEEE~
Rai chose to be Yuffie :P...

Who wouldn't want the Shiroken! :D

Glad you like the art, I cannot draw stickmen ;D

woop~
why would rai be yuffie? lol...
n the art is kinda funky!
Died? Ah well. Still, looks like I ascended.
Comic by Kai <3
Rai: Usually, I'd thank the person for drawing a guest comic here, but as Kai is right next to me, I don't have to! ^_^

Kai: We are NOT lame! we WILL kill you XD hahaha~ please enjoy Kai's Komic...the art is weird XD lol

Rai: ...

Kai: ...you love me really ^_^....hahahaha sorry to Matt whom died in the making of this strip....mmmmmm....strip *droolage*

Rai: Damn, she's got me there. XD

Kai: STRIPAGE!

Rai: g2g bi

Kai: *dances* IT'S NEEKI TIME!!!
I have been told.

New comics soon.
NO IT IS NOT AN EXCUSE YOU LAZY BUM

Get well soon, Rai!
Comic by Mattu
Since I last posted, I have been in hospital a total of two more times, for a grand total of three. Hopefully this is a valid excuse for not updating.

Still, you guys have another guest comic on the way at least, and I'll get cracking on some new comics soon! Hopefully.