User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Katsu: The Takedown

Katsu: The Takedown

Katsu; A timelord, a reaper, an image of Death, and a Titan. Why would the fuck would we be reading about him? Or rather his book? He's a stupid asshole who is hellbent on doing his job and keep the balance between life and death untipped. And guess what?

He's a fucking Aware due to forced factors beyond my control. And I am rudely typing this out because there is no need for professionalism when it comes to this stupid faceless lil' shit. He's going to read this sometime soon.

'How rude.'- - Katsu Justice
Add to Favorites
Pages
445
Updates
Sundays
Last Update
2 Weeks Ago
Fans
236
Readers
40

Katsu: The Takedown

Katsu; A timelord, a reaper, an image of Death, and a Titan. Why would the fuck would we be reading about him? Or rather his book? He's a stupid asshole who is hellbent on doing his job and keep the balance between life and death untipped. And guess what?

He's a fucking Aware due to forced factors beyond my control. And I am rudely typing this out because there is no need for professionalism when it comes to this stupid faceless lil' shit. He's going to read this sometime soon.

'How rude.'- - Katsu Justice

Recent Comments

Have an update from me this week. I had to preupload this in advance before I head off to work.
Shard
August 4th, 2019
Surprise bitch, me being a co-author was important to the plot all along
Featuring Niv from the slightly more popular comic than The Takedown, AWARE.

Hey, look, if Ket is going to be involved one way or another...
@Shard : Tears from laughter because you are so damn funny when you think you are so intimidating.
Salimus
July 28th, 2019
@Shard- Yeah, it's a simple mix-up.
Shard
July 28th, 2019
@Salimus- No, I drink tea. It's made from his tears, though, so I can see why you'd get confused.
Salimus
July 28th, 2019
Met, Niv doesn't drink coffee. She drinks your tears.
What? Did you think I was the only one? Nah.
Koren
July 21st, 2019
"West doesn't sound the same as east!"

Tell that to Patrick Star
Shard
July 21st, 2019
Katsu is so annoyed that he isn't bothering to have a mouth.
@Shard : You know fully well that she ainnit gonna put it back.
Shard
July 14th, 2019
Put that thing back where it came from or so help me
Koren
July 13th, 2019
She didn't say they don't drink. Got any decent beers around here?
I should be heading on the way back home as of today, but in the meantime, do enjoy this week's update!
I am out on vacation. However, you are very fortunate! I managed to get enough time in to do this week AND the next week's update. Do enjoy them while I am gone!
Sorry for missing last week, I was really swamped with some real life shit. I had to take that into priority first.

In the meantime, have a weekly update of The Takedown!

Sure, they don't eat food, but that doesn't mean they can't.
Shard
June 23rd, 2019
Hey, it's this asshole!
No comments for this week, see you next week!
<img src="https://i.imgur.com/8RCSUCx.png">
Shard
June 9th, 2019
Kumori: I can't knock, I don't actually have hands.