User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
OOOOkkk...well, This comic may look cute on the outside XD But on the inside its not lol. U should really be 18+ to view this...you have been warned XD

Authors

Recent Comments

SEEKfMDA
Yeah, that's the tiekct, sir or ma'am
he DID say anything XD
well he fell XD
(raised eye brow) he really believes that doesn't he?
PFT. First comment of 2011!!!!
Hey now.
It's been...
XD
Four years?
WHERES THAT PAGE YOU PROMISED?
WAAAAHHHHH! T_T It's been four years since this has updated! I want more!
indeed
Please come back we miss you T__T
Update???
LemurKat
September 22nd, 2009
I actually believe there's an animal that looks like that =O

It start's with a z or something >< Zarilla or something...I dunno >< I wrote it down so I could comment it but now I can't remember where I put it DX
rikka_ashen6
August 27th, 2009
hello??
Novabani
July 25th, 2009
-murders next button- Gahhh!
Maybe she's dead...
Kizzy,it has been two years,you neglect your comics and have no regular updates.
WTF
if you have no plans for this comic,stop leading people on and DELETE.
God,its not so hard.
Damn.
YAH YOU ALL WOULD GET THAT DEEP INTO A STORY AND EXPLINATION ON WHY I WOULD JUS COME OUT OF NOWHERE AND JUST START FUCKIN AROUND WITH YALL FAN BASED FEELINGS FOR THIS COMIC! The thing is...you dont even need to be all what you said to start fuckin around with this stuff! Anybody who is any body could do it really!I mean come on...jus come any time you feel like it to say a couple of things an leave until a few months later! Its pretty simple and dosent take up much time at all! Yep! You caught me!I am wat you said! Some 30 year old guy and....watever the rest of the stuff! Thats pretty deep thinkin there to protect your idol! Pretty funny stuff too! Truth is, i dont give a damn wat yoai is made plus i havent even read anything much at all i jus saw a picture and jus rushed to the most updated picture to get yalls attention an get kick out of yall! I never cared about the comic,it was yall who were so fuuny to mess around with! Funny ass hell! The author dosent even pay any attention to me any more before so its not even her im messin with!But thanks for responding to me youve all been a wonderfull mob! I hope in the future you could come up with more an better ideas why im doin this! Mabye next time i could actually be a person who actually likes this comic and yoai but dosent want to admit it or maybe is just jealous! Thats a good start,but you all are the deep thinkers so have at it ok!!!
Rin-san
June 24th, 2009
i really hope there is a new pg coming soon love ur smex ~_^ and PLEEEEEAAAASEEE update soon *puppy eyes* if u can of course<3
OOOOOKAAY
WOW THAT IS MOLESTATION... WHOO!
OMG!
OMFG WTF! THATS MESSED UP! I LOVE IT KIZZ!
OOOOOKAAAAAAAY
WHAT THE HELL?!
Koneko-chan
April 19th, 2009
MOOOORE OwO so hot!