User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
DebugRoom is a videogame webcomic with a twisted sense of humor.

Authors

Recent Comments

mojoloko
December 29th, 2012
This is a reconstitution of a sceane that happend at my family christmas reunion.I edited a bit the context but the original made me laugh.
enjoy!
finally updating.

More coming.
Just an alternate version of the previous strip.
mojoloko
January 24th, 2011
Wow square characters are way harder to do then it looks.

For those who are not familiar with MINECRAFT,it s basically a sandbox game where your build your own world one square at the time,mining pretty much everything in your way.

Then of course the probe from the Mass Effect 2 mineral gathering minigame.

The art is not great,i promise to do bether on the next one.

Cheers.

PS:thanks to all the people commenting,on the strips.If i m not replying it s simply because i didn t manage to know how to reply yet :P
Will check into that later.
greatness
Woot
Ok so i m back again i know it s been a while,but i m not abandoning this webcomic for the simple reason that i like doing it.

Ive got a few good ideas for next strips ill upload sooner that in 4 months this time...haha

Cheers
hypermode
September 29th, 2010
YES
mojoloko
September 29th, 2010
Brain storming
Omg i m such a liar!
Yeah uploading just 2 months late.
bro (Guest)
July 23rd, 2010
wat
Really liked this, you should do more stuff like this.
Oh, my childhood.

...On a side note, my first thought upon seeing were the words, "That's GR-R-R-R-R-REAT!" Not snark, btw, those are my actual thoughts. ...I actually say that a lot when I'm not listening to someone talk and would like for them to know.

But, uh... yeah.
EPIC DRAWINGS
Ok,so not really related to Video games or anything but felt like sharing.

So here is my take on a new serie of drawing that i want to do,in the category of EPIC DRAWINGS,taking childhood memories and making them EPIC.

I will try to put more "action" in my drawing buts it s not my forte.

You can visit my Deviant art account here

http://mojoloko.deviantart.com/

Cheers
About time....
Finally updating!

More coming next week.

Cheers
TCF
July 10th, 2010
Loool.
Finished just on time.

This strip was supposed to be different many times but ended up with that conclusion.

Hope you like it!

Cheers
Hah! I love this.
u_queen
June 27th, 2010
Your really made my day with your comic.
mojoloko
June 26th, 2010
OK so second Zelda comic in a a short period.
Consider this one as a bonus for this week so i dont want to ear any complains!

Comics on Fridays now...

Peace out
mojoloko
June 23rd, 2010
SURPRISE UPDATE
Here s a little bonus for this week.

Ill try to keep them coming.

Peace out.
New writer!
So if you see that the text is more consistent than the previous ones it s simply that i finally have a writer for this webcomic.

So rejoice,DebugRoom now with less typos and bad English!