User Data
Bettencourt Hotel

Bettencourt Hotel

by crosschyld
"You are advised not to leave your room from midnight to 2 a.m."

A little horror story about pretty boys working in a murderous hotel. Some shounen-ai.

~Completed~
Add to Favorites
Pages
274
Updates
Completed
Last Update
3 Years Ago
Fans
2,227
Readers
45

Bettencourt Hotel

"You are advised not to leave your room from midnight to 2 a.m."

A little horror story about pretty boys working in a murderous hotel. Some shounen-ai.

~Completed~

Authors

Recent Comments

Kaguaririe
May 18th, 2018
I actually thought Oli was going to be a good person in the end. This caught me off guard (-◎ω◎-)

Amazing story~
BananaUhl
May 15th, 2018
Smooth very smooth
Eyrist
April 28th, 2018
screams in the distance
crosschyld
April 28th, 2018
@Eyrist: Nope, we leave that to your imagination! ;)
Eyrist
April 26th, 2018
Wait did we ever actually find out what Oli's always writing in his lil notebook tho ?
Eyrist
April 26th, 2018
It's s o g o o d. That ending still has me h e c k e d in the mind. Good job you guys !!
crosschyld
April 24th, 2018
@Eyrist: You got a good memory!! This was our comic before Spurs and Stripes! ;D
Eyrist
April 23rd, 2018
I just realised why the earrings are a necessity.
Eyrist
April 23rd, 2018
So I saw this on my discover and recognised the cover boii from last year's april fool's on spurs and stripes and--

Well here i am i guess lmao
Holy crap! This would be an awesome movie
Oh jeez! Nope! Get outta there!
NOPE!NOPENOPENOPE!
Wolf (Guest)
March 2nd, 2018
Oh I'm so worried ...
Magnolia98
January 30th, 2018
Yeah shut up Chris
JustCallMeJ
January 24th, 2018
@WarriorNun: There a bit off-putting.
JustCallMeJ
January 24th, 2018
I can finally say: 'he dies in the end' I mean kind of...
JustCallMeJ
January 24th, 2018
His REAL twin!
JustCallMeJ
January 24th, 2018
I feel like this Saga is coming to an end.
JustCallMeJ
January 24th, 2018
@raikua: Yeah stab his belly button or shove it up his arm wound.
JustCallMeJ
January 24th, 2018
He's ether dead or the next executioner.