The Elder Scrolls

Re: The Elder Scrolls

Postby Extreme5000 » November 12th, 2011, 10:28 pm

Naw I just wanna play a guitar so I can do shit on it. I don't have any instruments, but.

JUST DAMN VOTE.
Image

I have a Shotgun, your argument is invalid.

HAHAHA
Like hell I'm clicking on that.
Porn viruses ahoy!
User avatar
Extreme5000
 
Posts: 369
Joined: February 24th, 2011, 6:54 pm
Location: In Jadasuable's Dorm, Chilling With Ben

Re: The Elder Scrolls

Postby FlamingDbag » November 12th, 2011, 10:31 pm

With music you need to know if you'd really want to get into it or not.
Be devoted to learning, and actually using the guitar.

Otherwise what's the point, you might as well burn money.
(I know this because my sibling has a guitar. She's only ever touched it like 3 times over 4 years. What a waste.)
User avatar
FlamingDbag
 
Posts: 1991
Joined: July 24th, 2010, 10:29 pm
Location: SPACE AUSTRALIA

Re: The Elder Scrolls

Postby Extreme5000 » November 12th, 2011, 10:37 pm

I damn well wanna get into it. If I buy it I'll play it 3-4 times every week.

I'll start off by doing the intro for Smoke on the Water.
Image

I have a Shotgun, your argument is invalid.

HAHAHA
Like hell I'm clicking on that.
Porn viruses ahoy!
User avatar
Extreme5000
 
Posts: 369
Joined: February 24th, 2011, 6:54 pm
Location: In Jadasuable's Dorm, Chilling With Ben

Re: The Elder Scrolls

Postby RyoSoulreaper » November 12th, 2011, 10:43 pm

Flip a coin.
Guitar involves dedication. Spend a long time tuning it, then learning the cords, then actual timing.
Skyrim calls for addiction. You play it for an hour you will not fuckin stop for days......weeks......
I can hear my PS3 crying.
Image
Egoraptor in reference to Sonic 06 wrote:YOU GOTTA LOOK INSIDE YOURSELF AND ASK "WHAT AM I WILLING TO PUT UP WITH TODAY?" NOT FUCKING THIS!!
User avatar
RyoSoulreaper
 
Posts: 4383
Joined: August 24th, 2008, 12:43 pm
Location: Hyrule

Re: The Elder Scrolls

Postby FlamingDbag » November 12th, 2011, 10:44 pm

Then get it, Skyrim isn't going to go anywhere obviously. (If anything, it'll just get cheaper...)
User avatar
FlamingDbag
 
Posts: 1991
Joined: July 24th, 2010, 10:29 pm
Location: SPACE AUSTRALIA

Re: The Elder Scrolls

Postby TCF » November 12th, 2011, 10:49 pm

Skyrim is going to make me fail my exam tomorrow.
Image
TCF
 
Posts: 516
Joined: February 27th, 2009, 11:55 pm

Re: The Elder Scrolls

Postby Extreme5000 » November 12th, 2011, 11:01 pm

Eh screw it.

I choose guitar.

My parents'll buy me a 360 and Skyrim anyway.
Image

I have a Shotgun, your argument is invalid.

HAHAHA
Like hell I'm clicking on that.
Porn viruses ahoy!
User avatar
Extreme5000
 
Posts: 369
Joined: February 24th, 2011, 6:54 pm
Location: In Jadasuable's Dorm, Chilling With Ben

Re: The Elder Scrolls

Postby RyoSoulreaper » November 12th, 2011, 11:53 pm

God damn Dragon cheater.

Always Flying behind mountains.....That's why I shot it's wing and made it crash. THEN IT TASTED MY BLADE!
Image
Egoraptor in reference to Sonic 06 wrote:YOU GOTTA LOOK INSIDE YOURSELF AND ASK "WHAT AM I WILLING TO PUT UP WITH TODAY?" NOT FUCKING THIS!!
User avatar
RyoSoulreaper
 
Posts: 4383
Joined: August 24th, 2008, 12:43 pm
Location: Hyrule

Re: The Elder Scrolls

Postby Extreme5000 » November 13th, 2011, 12:03 am

No, no, you did it wrong.

Your supposed to Axe it to death AFTER shooting it!
Image

I have a Shotgun, your argument is invalid.

HAHAHA
Like hell I'm clicking on that.
Porn viruses ahoy!
User avatar
Extreme5000
 
Posts: 369
Joined: February 24th, 2011, 6:54 pm
Location: In Jadasuable's Dorm, Chilling With Ben

Re: The Elder Scrolls

Postby RyoSoulreaper » November 13th, 2011, 12:07 am

Extreme5000 wrote:No, no, you did it wrong.

Your supposed to Axe it to death AFTER shooting it!

Tell that you my electric hand and Sword of Fire.
Image
Egoraptor in reference to Sonic 06 wrote:YOU GOTTA LOOK INSIDE YOURSELF AND ASK "WHAT AM I WILLING TO PUT UP WITH TODAY?" NOT FUCKING THIS!!
User avatar
RyoSoulreaper
 
Posts: 4383
Joined: August 24th, 2008, 12:43 pm
Location: Hyrule

Re: The Elder Scrolls

Postby Extreme5000 » November 13th, 2011, 12:12 am

...

I HAVE HEAVY AS HELL ARMOR WHICH SAVES ME FROM YOUR ITEMS.

I ALSO HAVE A GOBLIN SHAMAN'S STAFF.
Image

I have a Shotgun, your argument is invalid.

HAHAHA
Like hell I'm clicking on that.
Porn viruses ahoy!
User avatar
Extreme5000
 
Posts: 369
Joined: February 24th, 2011, 6:54 pm
Location: In Jadasuable's Dorm, Chilling With Ben

Re: The Elder Scrolls

Postby Seven Rain » November 13th, 2011, 2:28 am

Image
Image
User avatar
Seven Rain
 
Posts: 23820
Joined: February 21st, 2008, 7:05 am
Location: Nostalgia Town

Re: The Elder Scrolls

Postby RyoSoulreaper » November 13th, 2011, 2:30 am

Seven Rain wrote:Image

Learned this the hard way.
Image
Egoraptor in reference to Sonic 06 wrote:YOU GOTTA LOOK INSIDE YOURSELF AND ASK "WHAT AM I WILLING TO PUT UP WITH TODAY?" NOT FUCKING THIS!!
User avatar
RyoSoulreaper
 
Posts: 4383
Joined: August 24th, 2008, 12:43 pm
Location: Hyrule

Re: The Elder Scrolls

Postby TCF » November 13th, 2011, 3:32 am

I haven't been able to kill a troll yet D:
Also, when you enchant things you get to rename them. My new ring is called the Ring of Awesome.
Image
TCF
 
Posts: 516
Joined: February 27th, 2009, 11:55 pm

Re: The Elder Scrolls

Postby RyoSoulreaper » November 13th, 2011, 3:33 am

Spoiler! :
Mercar you prick! YOU FUCKIN STABBED ME! I'm gonna kill you and take you god damn hax sword of awesome and dual wield the shit out of it.
Image
Egoraptor in reference to Sonic 06 wrote:YOU GOTTA LOOK INSIDE YOURSELF AND ASK "WHAT AM I WILLING TO PUT UP WITH TODAY?" NOT FUCKING THIS!!
User avatar
RyoSoulreaper
 
Posts: 4383
Joined: August 24th, 2008, 12:43 pm
Location: Hyrule

PreviousNext

Return to Video Games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests