eternalarrow
Outgoing, hyper, bubbly, happy! All. the. time. Hehe! I write and read and draw (badly) a lot, but haven't really thought of making a comic...but I might soon!
  • Real Name
    Zeeshan
  • Age
    24
  • Gender
    Female
Send Message
Agh, YES! I'm totally gonna visit your table at AB :D

PLEASE MAKE OUT LOTS MORE, BOYS.<3 <3
The sweetness is making me feel waaaay too fluffy and in love with this comic. I LOVE EVERYTHING.

But also, if he wears it the other way, it'll be like those boob window sweaters. >D >D >D *nudge nudge* Think about it. ;D
Yessssssss!!!!!! Daniel's so freaking cute with the short hair! :D :D

Please cue Louis flushing to the tips of his ears, omg. Their flirting is OFF THE CHARTS.

JUST KISS ALREADY.
Stop these boys from being so cute 2k14

UGH I CANNOT TAKE THIS MUCH LONGER.
OH, Hisawa-baby D: My heart hurts for him so badly. Is he crying in that second panel? Ughhhhh, i'm not okay ;3;

I really wanna wrap him up in a blanket and give him chocolate and cuddle him until he feels a little better.

WAY TO HIT US IN THE FEELS CRIM. THANKS A LOT.
Aw, baby Hisawa! D: I really love him, he's such a nice person, I just wanna give him a hug.

He needs to have a good, comforting cry and then go out with some friends or something <3 Like Natsu! And I'm not saying this just because I ship them, either. Hisawa needs a friend right now, and NOT one that he is also really into.

I'd love to see them hanging out, Natsu cheering him up <3
Happy Birthday!
You absolutely deserve some days off -- enjoy them! *Hugs*

AND OKAY YASSSS THESE ARE BETTER THAN I IMAGINED. So hot. Wow. The difference in their personalities comes out in their nude pics. So cute. x3
Oh, you TEASE! ;D

Just a little glimpse of Kaidou's manly bits? Not that I'm complaining, mind you...hehehe!

I love that Aki can just let out his anger and then feel more centered and happy ^^ He's such a sweetypie~
If Hisawa has a pet cat, that'd be pretty neat...Natsu could come over and play! ;D And then they can get to know each other....and fall in love....*Grins*
OMG YAAASSSSSS
I-- I can only think he's like an ethnic Bucky Barnes xD

Also,this is totally gossip, Crim, don't even front :P I wasn't that far from the mark!
YEEESSSSSS!!! It's the return of the attractive bodyguard 8D His hair looks very glossy and shiny *3*

Bodyguard gossip? Is that going to be a thing? "Oh em gee, did you hear that [NAME] took down five guys with just his pinky toe? He's sooooo exaggerating his skills to get more clients!" "Oh no he di-in't!"

....That was ridiculous, I'm so sorry xD

I still ship this bodyguard and his client. I do. Nothing can stop me. Unless you make it non-canon, but I'll still probably ship it tbh ;D
Oh man, Aki looks super sharp! So attracted to him right now, not gonna lie. Such a confident aura~ <3

Wonder who the weird stalker-san is. If there was any indication in the story earlier, I totally missed it haha.
Haha, where did those feet come from?!
Ah jeez, now he's gonna have to either be polite and say yes or try and politely decline ><

I wish he could do the latter so he can go home and talk to his cute boyfriend, but alas, I have the feeling he won't be able to weasel his way out of hanging out with Nakajima.

....Unless he says he urgently needs to talk to his significant other?? Nakajima has a soft spot for that, right? I thiiiiink. I'm too lazy to look back and find out, haha.
Hmmm, looks like no words will be exchanged today.

Yeesh, poor Kaidou, it always feels crappy when you make a mistake on the job and get scolded for it D:

I hope he and Aki can get in touch soon, they need to sooth each other's hurts <3
Oh man, the bodyguard is uber sexy. (He and his client are totally doing the do, right? RIGHT??)

Wonder what he's gonna say, though. Can't tell if he looks kinda unamused by Kaidou's lack of professionalism or looks just generally curious. AGH
HE SHAVED 8DDDD Oh man, what a cutie. His eager little face makes me wanna smush his cheeks :D
8D I am very happy (with the representation!!!) :D

But Aki isn't :((( Poor little sweety, he really misses his boyfriend, huh? *Hugs him*

Oops, Kaidou's not being very professional currently, is he? ^^;
Oh man, this is awesome! I love that you're introducing a whole range of different characters, with different lifestyles and different forms of language <3

It'd be pretty cool to see more characters of color, too, throughout the series. I can't really remember any, though maybe I just have a sucky memory xD

Sidenote: I HOPE NONE OF THOSE KIDS FALL BECAUSE HISAWA IS A LITTLE PREOCCUPIED GETTING TO KNOW THE CUTIE IN FRONT OF HIM :D D: