User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
I love reading, it's pretty much the most often activity I do. Every now and again, I get the sudden motivation to draw, hence why I created this account.
I hope to eventually post my stories and drawing up and share them with everyone to get their opinion. For now, I'll spend my time enjoying reading all of yours.
  • Real Name
    Haley
  • Gender
    Female
Send Message
Ring
Oh gosh! I look forward to the next update! Excellent story and coloring.
Don't give up :-)
I hope you continue this. It's quite good.
flipping pages
I was confused in the beginning why his family seemed to ignore how unhappy he was but this cleared it all up so thank you. BTW, your story and your art is amazing :-)
@LADYKAZUMI: ditto, I like hayden and mars
flipping pages
Gosh I miss this comic
flipping pages
I'm drooling over the perspective in panel 2
flipping pages
Your art though is so wonderfully lovely. i'm just so happy to see the great transition from beginning to end and how you've grown as an artist. Well Done!
flipping pages
That last panel...omg I LOVE <3
flipping pages
This page is made of awesome.
flipping pages
You just made my month with these updates *sigh*
flipping pages
I wonder whose hand it is out of picture...hmmm
flipping pages
Awwww no kiss? lol

Sad to see it end. I swear this couple is my favorite in all the webcomics and comics I read. It just has such a great plot and you do an awesome job
flipping pages
Just want to say I love the leg panel, don't know why. I just do
flipping pages
Ugh! The feeeeeels!!
flipping pages
*sigh*
That would be great.
flipping pages
Awww, they're so protective.
flipping pages
Thank God you updated. I was having such a bad day until now...
flipping pages
Quite a haunting picture. Excellent work though. I look forward to more.
flipping pages
I squeal like a girl every time I see you update...of course I am a girl soo....
flipping pages
Is it weird that I love you?