User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
ZombieKris
I don't have much to say D:

-ZomNomNombie ~<3
  • Real Name
    Kris
Send Message
That pose is so totally natural x)
Asdfjc, Alex why didn't you listennnnn! .m.
ZombieKris
October 9th, 2011
I Can't get over the fact his name is Corn(x
If I were Rasputin I wouldn't take any advice from M. xD
Sticking around!
Can't wait for more xD
Blue Latern Corps sweater ! 8D
I love him even more :3
Aww, I hope he doesn't get omomnomed by the mermaids D:
ZombieKris
August 7th, 2011
YEAH RASPUTIN, TELL HIM HOW YOU FEEL.
Ohmahgah, how lulzy was that? x3
Aw yeah, ghetto checkers xD
Colors so pwetty<3
This is pretty awesome :3 love it <333
ZombieKris
June 30th, 2011
Lawl xD
I'm already in love with all your characters~
Oh gosh, how beautiful!
I really love mermaids so I think I'm going to enjoy your comic <3
My head just exploded from adorableness... twice. xD
This is officially my favorite page~
Damn kids and their stupidity T-T
hope Inori doesn't get hurt </3
That's a bad kitteh :3 <3
ZombieKris
June 10th, 2011
Pfft, aww it's okay xD Rasputin spazzing out is good enough<3
It's just nice to know that Tatters hasn't actually been living in that tiny closet.
O.O -wall of boobs-
Lmfaooo oh Kinneh<3 xD
ZombieKris
June 7th, 2011
Lol well where ever he ends up in, i hope he lands on top of M x3
oh yus <333 I read all 82 pages yesterday and I must say I enjoy your bizarre little characters ~ ^-^
ZombieKris
June 6th, 2011
Lol it makes sense now... I agree, HE'S GONNA GO INTO SUBSPACE <3
-new fannn- >w<
I want a poptart o;
Lol I thought Kenny was gonna smooch Kyle or something too >w>
Holy crap I lawl'd so hard xD
Nuuu momma Tucker, don't take Stripe! D:
And yes, more shirtless Craig plz.