User Data
TouhouShake
A spriter, animator, and finally an artist in multiple ways, I'm the gal that's a girl.

YEAH.

What I'm doing currently:
1- In process of a story on future comics(sprited most likely)
3- In the process of waiting on others.
4- See all of the above.

DA 'cause wynaut~? :http://touhoushake.deviantart.com/
  • Real Name
    Cassie
  • Age
    21
  • Gender
    Female
Send Message
Are you planning to make a cover page for the comic>

I mean, you probably are but, I'd think it'd make it easier to understand what comic I see in the favorites- and I'd really like to see more people read this.

It's a cute comic after all. 'w'
More like Chains of No Remorse.
"This person's body layout feels light as--


...shit."
Kami's just like, "Fuck this shit I'm out."
Welp, we hardly knew ye Randalf. You magnificent bastard.
That Cuiburn has had enough of your shit, old man.
Huggiiiies~ <3
You guys really need to know when to say shit and when not to. You might get attacked by someone who doesn't wait for you to explain shit.
Looks like he...

*glasses*

Never saw it COMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
aaaaaaand it's broken. Welp.
who's the blonde bitch again
God damn it Geebs, you're ruining the moment stop that.
'^'
H E L L O F R O M T H E O T H E R S I D E

I M U S T HAVE C A L L E D A T H O U S A N D T I M E S
This is why you gotta prioritize stuff.
I'M STIIIIIIIIIIILL IN A DREEEEEEEEEEEAAAAAM

SNAAAAAAAAKE EAAAAATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
-suplexes Elephant-
"You think he's gonna die, too? 'Cause I think he's gonna die."
Awww, this is a heart warming and sad, and funny in different ways.
Are they gonna fuse.

Like, Fusion fuse.