User Data
  • Real Name
    Joei Trotta
  • Age
    24
  • Gender
    Male
Send Message
Yay for more big sexy men! :D
Yeah who is Brent. I'm super confused to.
Yay more people are commenting! You're getting more popular Bunneh! :D
YAY! ALAN IS BACK! >:]
That is one odd penis.
Can't wait! :D
teehee. Sex +___+
Sadness :<
I. MISSED. YOUR. LIVE. STREAM. I CAME IN LITERALLY 2 SECONDS BEFORE YOU LEFT!
Oh yes you should :D I would lurve to see a livestream! (And out of all your fans, how come I am the only one that ever comments on shiz!?!?)
PrinceCharming
September 8th, 2011
My friend pointed out that, that is a shiny tailow.
I really like the lil kid in the corner of the first panel in the picture.
What happened to the comic? :<
Female mouth sex just sort of grosses me out. Yet again I am a huge flamer.... soooooooooo.... derp....
This whole page is really nice and I really like the dialog but the only thing on this page that strikes me as off, is Alan's face in the first panel. It just seems off to me. His headshape not his face, sorry.
@Shanzira Don't take it wrong. I still love the comic :3
Either the 3some or them as kids!
Yay! Finally! Updates! :D I LOVE IT :D
Don't be touchy! Your comic is amazing :D If I didn't like it would I still be coming back here? Nope! I just love Alan. Make sure everyone knows Alan is mine. Or I will blow him up. Cuz if I can't have him, no one can.
No no!
@THE Bunneh No no no! Don't be insulted! The story is great and all the characters are great! I just want to make Alan mine +___+