User Data
dreadelion
  • Gender
    Female
Send Message
this was a very rushed page at the time i drew it
for that i apologise

@Amuya: haahhahaa thank you :D:
@Morning: thank you sweetie!
@Cotta: LONG COMMENTS ARE OK i'm just a happy sobbing pile because people bother to comment at all ;;_;; you're all lovely (& i'm really bad with consistency so you'll probably notice me forgetting ilya's nails about a million times lmao)
@queensilian: the tiny one is a dick, you're not the only one who wants to hit him hahahhhh
i just realised
hahahuasfdgkj one of the recent pages i've just drawn kind of repeats this one+??? HOPEFULLY NO ONE NOTICES and just thinks that esben is a stupid self-important jerk who keeps repeating himself :')

@zils: omg thank you aaaa ;_;_;__;;;; you certainly haven't seen any of my friends' comics because... resan till.... isn't very well done at all.........
@Amuya: YOU'RE SAYING THAT AS IF YOU DON'T KNOW I SHIP THEM HHHheehehHhhhh hhh hh h... hhhh............ i'm sorry i do i can't help shipping my own characters but i'm trying to keep it out of the comic (it's not working very well)
@Cotta: well if he'd even touched that ring i'm p sure he could've zapped esben to submission and make him change him back? it doesn't need to be on his finger per se
@Aya_Yai: yeah haha!
almost forgot to update today sorry bout that!

@Cotta: I KNOW OK I ALREADY MISS ILYA'S TOGA AND HE'S NOT EVEN GOTTEN HIS OUTFIT YET sob
@queensilian: haha yeah esben probably put them there just to giggle at them
mrrghhgmh
i have nothing to say about this page except it's been too long since this's been drawn it's starting to look horrible in my eyes :')
MMRAuhGHSJD
augh sorry!!! i'd forgotten to scan this page when i was scanning everything in a big lump, and i only noticed it on thursday evening and i left right after school on friday for the whole weekend............. so here is a late update orz sorry

@Cotta: aaaa wow thank you ;_;_;;;!!
@Helix_luco: OK GOOD maybe this isn't a 100% unrealistic comic after all........................................

(it is)
farts everywhere
mmmmmmm it's been so long since i drew these pages?? wow

@janylin: hahahaa they don't care anymore... everyone knows him so they're like "oh whatever he's weird"
@pradlee: LOL IT PROABLY WOULD.... but this comic is far from realistic so he's bruised but alive
hurk
i am dead
the scan quality has killed me

;;_;;___;;;;
WHUEUGH
THE PAGE QUALITY IS HORRIBLE SOMEONE SAVE ME but this is the only way i can get them scanned and i can't control the quality sob sob

oh and
@B-Rated: they're SOMEWHERE around that area haha, there's no state boundaries at that time, and uhh esben's pointing might also be a bit off but around there! :)
@janylin: would you be surprised if he actually had a limb in there? i wouldn't.
huaa we're back
sorry!!!!!! now we're going to keep going with a page every thursday! hhhh
can you tell i need to have my commentary on all pages
i felt so embarrassed for the characters while drawing this BECAUSE OH MY GOD CHEESE EVERYWHERE WHY WOULD I WRITE SOMETHING LIKE THIS ON PURPOSE vomits all over
LEPPU SURE KNOWS HOW TO PUSH MY BUTTONS
SO HERE IS

FOUR PAGES.
all i have scanned right now, but i'm drawing new pages constantly and i've about 5 pages done, not scanned, right now SO WORRY NOT i'm drawing drawing drawing all the time
i present you
the only person ever to call esben "young man"
i mean omg what are you saying he's like 35-40....................???????????
wow the scan is horrible
i'm so sorry

so

sorry......
look at that sweet page
somehow this first page looks really good i don't know what happened with the scanning but the scans of the other pages are really poor so i'm sorry to get your hopes up
PETROV MY KAWAII BABY OH MY GOD I CAN'T HANDLE YOU HOW CAN A BIG BALD ASSASSIN BE SO DAMN MOE OH MY GODHSJRSDHGFHSH!!!!???????????
dreadelion
February 9th, 2012
mmmrrrrhhg
this is the ugliest motherfucker i've drawn in a long time

sorry
TWO PAGE UPDATE!
remember to check out the previous page too!
i'm on FIRE
dreadelion
January 23rd, 2012
i'm warning you
the style on the upcoming pages might vary a LOT i'm still figuring out a easy/comfortable way to do this shit ghndnhsndsgdgfs
gods
i'm

so

sorry

for missing updates so often. and for this page looking like shit. i dislike working with digital art quite a lot and i wanted to try what it'd look like with pencils but I FORGOT THAT A) MY SCANNER BUTCHERS PENCILS AND B) I DON'T KNOW HOW TO USE THEM

:'-----------)
also i'm kind of sick right now so the quality suffers because of that too (what quality pfft)
hrrngng!!
i'm sorry for missing updates so often! ): i was away last week but i know that's not an excuse sob sob i'm sorry