User Data
Wicky-Desu
I'M PEDO BEAR...ENOUGH SAID >:3
  • Real Name
    Vicky
  • Gender
    Female
Send Message
@Jam1:
wow really?
heh... kinda weird yet cool that someone has experienced something like i did.
Sorry for the long wait!
here ya go!
(GOD I AM SO LAZY YOU HAVE NO IDEA OTL)
LETS THE SHOJO MANGA BEGGIN
Yes my bros, i am back. WITH HOLY COW SO MANY STORIES
YOU HAVE NO IDEA.
My life literaly turned into a SHOJO/DRAMA MANGA.
and i am so fucked up.
And i decided to start drawing my lil comics again.

All shall be soon explained, hope you'll enjoy it!

OH! AND PLZ COMENT! COMENTS MAKE ME REALLY HAPPY! ;v;
@EternalNyappy:

Of;isadhgadkhgsaidgilfghadsfga
OMG ACIU
@Floo96YG:
dsagouahdsfu9sdhgaoduhg OMG THATS SO NICE ERMEHGEWD YOU WERE!? ; v ; -sob-
aerigoghafd FEELS
OMG WAT. D:
adfgiadyhfgi;ahdsfgasdfg
OMG GUYS SO THIS HAPENNED LIKE....LAST SATURDAY,
DERP DERP DERP I CAN'T-

ENJOY ; v ;
after two years of a wonderful friendship, it has mooved to a nother level. I am so shocked that i still can't balieve it., Today he even asured me that this is real. but i just... can't. It seems unreal...

LOL DAN, IF YOU FIND THIS COMIC PLZ PRETEND YOU DIDIN'T SEE IT, AND PLZ DON'T TALK ABOUT IT. CUZ I WILL DIE.... FROM EMBERRASMENT. OKAY THX ; v ;
ER MEH GEWD! YOU WON'T BALIEVE WUT HAPPENED TO ME, I WILL MAKE A COMIC SOON EXPLAINING EVERYTHING SOON U v U
SOMEONE PLZ TAKE THE COMPUTER AWAY FROM ME.
OMG PLEEEEZH
YEEEEEEEEEE
I just love when my friends do something that involves Loki.
They know how much i love him, so yeah,ttly made my day.
Tho A LOT of things made my day today!
SUCH A HAPPY DAY >v<

AND OMG LOOK. THIS COMIC ISN'T THAT CRAPY.
Wicky-Desu
September 26th, 2012
OMG ME TOO!
i am so...well inlove with it?
And i really hate sharing my food. ..REALLY... >_<;;

-looks forward to your comics e v e )
THAT.FUCKING CREEPY DUDE...IS ALWAYS.STARING AT ME!
even in the hallways!

M-MAKE HIM STOP!
HNNNN- so fucked up and creepyyyyyyy
HOW I MAKE NEW FRIENDS: I don't. I just stare at them and when he actually talks to me, i panic and avoid him...
YAY FOR ME! and when he looks at me, i panic again and turn away. FUCK ME RIGHT? <(IT HAPPENS A LOT)

so yeah...MY LIFE.
-shoots herself-
@Sir:
o rly? xD
w-wha?! Q A Q
bby! YOU'RE BEAUTIFULLL FFFFFFFFF---!!jqhwfdweafwrgerjhgeag
@A. R. Valentina:
HE IS THE GOD OF SEX -megusta-
haha, looks like you're having fun : D
oh and byw, just wanted to tell you that i ALWAYS read and enjoy your little comics, sorry for not commenting, i'm just lazy xD

<3
found thin in 9gag
andi just though...what if...
Saying "good bye" to a friend for the first time...is really hard.
But even when we all go our separate ways, we still remember them...our friends...and all the memmories we've had :)
I have a big hole in my chest....when all my friends betryed me,ignored me, didn't talk to me...i was nothing. i was diferent.
i liked what they didn't like. i didn't even look like them...
when i see the last class photo...it looks like a little kid was puted in an older class.
We didn't talk much, we didn't spent time together.
but i knew he was my only and best friend.

(looked though my old photos and remembered some stuff, sorry, i needed to just....draw.)
-pat pat-
It will be fine...
-whisper- i promiseeeeeeeee