User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Moved to JackieOwl
  • Real Name
    "Mao"
  • Age
    20
  • Gender
    Female
Send Message
I'm hyper ventilating with anger right now I hate him Q.Q *cries*
Noooooooo! NO NO NO NO NO! Q.Q
Hurry with next page I can't wait!Awsome job on this comic.
Save hiiiim...but dont save him if they're like gonna kiss or something >.>
Mao
May 18th, 2012
Aww sweet forgiving Rasputin.
Mao
May 18th, 2012
Awww Q.Q
Ah I remember when I used to yell "I'm telling mommy on you" *sigh* good times.
Poor Danny there are gay people everywhere he turns.Not that it bothers me lol.
Yay updates!
And that's *puts on shades* how we do it.
Finally an update! I like Alan's friends.
OMG YESH! Thank you Seaweed
Mao
April 6th, 2012
What are you gonna do to him Heir.lol
Good luck Assistant!Cant wait to see Harold in training clothes(if he has any).
Mao
April 3rd, 2012
Love the fan service!Good luck on the exams and hope you hold out for the next 2 days
I can wake up without a problem anytime.I'm just cool like that ;)
Mao
April 3rd, 2012
Douche! I'd stick up for you Nathan!
Saw him cleaning the crotch thought to myself "oooh yeah" with a fist pump.
Omg I lol'd so hard on this page!