User Data
Sneaky Ziek
Yo brosephs, name's Ziek. My original account was Smokeymountain and you may have known me as the authors of Class Doodles and Pokemon: Paradoxal Theories.

I made this account because Smokeymountain wasn't doing well for me; so here I am!

I look like a total PokeNerd for favoriting all these Pokemon sprite comics...

I basically like being an amateur sprite artist and chillin'. I like Pokemon, Yu-Gi-Oh, Digimon, and basically all old anime.

... I've never been well about writing "About Me"s.

(2014)UPDATE: I'm 18 now, so I'm totally fucking up shit. I'm going to be totally honest: most of the comics I read I'll just favorite on the first page because I love them, and then I'll forget. So if all your followers leave you: YOU STILL HAVE ME. ;-;

(2015)UPDATE: HELLO EVERYONE. I'VE GOT A NEW COMPUTER NOW AND I WOULD LIKE TO EARN YOUR LOVE BACK. ;W;
  • Real Name
    Ziek
  • Age
    21
  • Gender
    Male
Send Message
I get to work on my comic page right away, then.
@JoFro: Honestly, I have no idea. xD I don't want to post again, because I feel like that would be weird.
Kinda long.
This one's a bit of a reader, I confess. xD
I'm not sure if I can handle these shenanigans.
Wat?
... wat?
It's HIM.
And so we establish some sort of rival here.
P.S. I don't know what HG/SS mail looks like, so I improvised. xD
Tres
Alright, looks like things are going well. I'm likin' that Ditto. He seems to really like Ty, too. c:
He's capturing my heart with every page.
Lol
Getting used to this "updating on a regular schedule," crap.
@Rakewn: How funny that I just favorited your comic today. xD
+Fav <3
This comic had me at hello.
Sneaky Ziek
January 17th, 2014
+Fav
Wow, I am sold.
@JoFro: Glad to hear it! And thanks. I'm very proud of it. c:
Here we go
Whelp, here's the first page. I hope I'm off to a good start.
I cried.
+Fav
I've officially found one of my favorite comics on this site. Top score!
Chapter One
I've decided to completely remodel the comic, along with the storyline and characters. I've composed a much better storyline, and I hope you guys enjoy it.

Oh, and if you find out who drew the Red picture, lemme know so I can credit them.
Fantastic
And thus it gets better and better.
I'm sold.
Ziek joins the team!
And I've finally got my page done. e-e I hope I've still got it.