User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
amiko_16
Drawing is just a hobby for me; a way to put stories down visually. Until I found Smackjeeves, NO ONE saw any of my drawings/comics, so this is still kinda weird to me.

I have a problem in that I get too many ideas, hence the multiple comics I've attempted. *beats muses with a bat*

WSWB is my main comic. Every single time I try to do another comic on the side, I can't keep up with both, and I end up having to dump the spare in order to keep WSWB going. Once WSWB is done, I can focus on another project.

[[All of my comics read L-R, western style]]
  • Real Name
    Amiko
  • Gender
    Female
Send Message
hiatus overrr
TA-DAHHHH I'M BACK :D
Thanks for your patience~ <3 <3

Obvs there's going to be a few slight changes, since I'm on a new computer using a slightly different program. Some of the patterns (like Tabitha's shirt) had to change slightly, and the way word bubbles are done in Clip Art is different.
(sidenote for Patrons, apparently Patreon is undergoing maintenance right now)

~~~
Pg 15 reply:

RE: spartanc45... another reason sean gets to stay in the car lol
experiencing technical difficulties...
Twitter
RE: Rubyfire41... speedrun jailbreak

RE: Spartanc45... nothing at alllll

RE: DarkFlameOSecrets... :D
Didn't get to finish this in time last night so it's a day late D:
oooops uploaded this tuesday instead of wednesday bc i'm a dingus
RE: MrocnyZbik... aww amber wouldn't be that mean
Wooo finished this early so it was just a quick upload, and I'm already halfway through Saturday's pg

~~~

RE: MrocnyZbik... someone give her a kitten to pet while she talks

RE: DarkFlameOSecrets... v uncomfortable aura in the Price household :x
Didn't finish this in time last night, so it's a bit late :o

~~~

RE: suntzu... angry "hasn't decided hot to deal yet" mostly

RE: DarkFlameOSecrets... onoes
RE: RazorD9... your mind works in mysterious ways, d9 lol

RE: Rubyfire41... next time on DAYS OF OUR LIVES
RE: Xylas_Incarnum... very awkward

RE: RazorD9... gonna bury you in a grave of stinky old shoes
poor bbs, always afraid the worst has happened when someone just shows up

~~~

RE: RazorD9... happy holidays, amber >>;;

RE: Spatanc45... :o
Hope everyone has a happy holiday :)

(note- Saturday's page was put up on time, if you missed it before this)
amiko_16
December 22nd, 2018
Happy Holidays~!! :D
amiko_16
December 19th, 2018
RE: Freker... she's in a weird mood haha

RE: sun tzu... UP UP AND AWAY
amiko_16
December 15th, 2018
Kind of rushed this page a bit bc it was taking awhile and I already missed Wednesday's OTL
RE: RazorD9... yup :D to hammond, free labor=best labor

RE: Spartanc45... pfft yeah def dps
RE: Melbrinion... yeah def in the wrong place
amiko_16
November 28th, 2018
long time no see
ta-dahhhh jasper joins the top banner lineup~

~~~

RE: Almightyra... gail, secret master chef
fetch the nail clippers

~~~

RE: Spartanc45... good lord

RE: Almightyra... oh my :o

RE: Mr Tuesday... lol was the Patron drawing i did in june for pride month