User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Happy Olives
My family background spans from; Europe, China, to the Caribbean- I am a descendant of the Kalinago albeit not a full blood. AION is currently my favourite MMORPG. I live in Toronto. Suck at chess but, rock at mahjong. Family and friends, anime, manga, different genres of books, yaoi, internet, MMORPG/RPG, sports, photography, Japanese horror movies, visual art, food , web-comics are among my favourite things. And I love to kick @$$ and also have a chainsaw wielding leprechaun under my bed an- you know what just give me the yaoi and nobody gets hurt... :D
  • Real Name
    Brie
  • Gender
    Female
Send Message
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sooo... How much for the footstool?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)_👌🏼
Sutekh: I will take care of him.. with my enormous cucumber!
^.^
I see penis, I see France, I see Kris in no underpan-- I'll stop now.
NUUUUUHHHH!!!!
Quick Bryan! Scream as if you are taking a consistant stream of speeding airborne baseballs to the nuts! It is the only way to distract Mo enough from this madness!
5'9" :3 Dat height, Dat blush! I wanna put him in my pocket.
NOOOOOOOOOOOOOOOOO
His beautiful hai- hair!?! *SCREECHES*
*whispers* psssss..... Bailey it's the nips right? Next time bite those. :3
And the award for ''Badass Grandpa'' goes 'Crouching Tiger, Hidden Dragon' Shougo-san! Huehuehue.
Hahaha... Kimrick your so funny I can't help but feel the urge to put your detached balls in a meat grinder :D
Happy Olives
January 10th, 2016
MISAKI: I LIKE MY--- spicy invisible taco :3
Happy Olives
January 10th, 2016
I work concessions and a lady and a guy I was serving did exactly this at my till XD
That moment when you flash those innocent dudes in your life your online collection of yaoi lemons- for the first time.

Epic-ness ensues.
Happy Olives
December 13th, 2015
Omi YOU. May the fleas of a thousand camels invade your crotch and may your arms be too short to scratch.
Smug Inori is smug
Huehuehue
Oh noes
Bad time to bust your gut Paully :D
Hmm let's see... A) Jump in to a pit of venomous snakes or B) Be under the constant watch of Tez... NOPE. *Jumps in head first*
What could go wrong :D
I APPROVE OF THIS MESSAGE
>.>
...Scott you clueless derp