SAO.AxM.zwy
Guess I'm the boring and stupid type of guy.
And I fucking love lenses.

I love the gray color, yeah, that's how much interesting I am.

And as if that were not enough I'm bisexual. But I do not complain.

Just for that stupid people who discriminate. Make my life a shit.


  • Real Name
    Delian Adae
  • Age
    19
  • Gender
    Male
Send Message
Hell yeah update time. I really wanna know how they relationship Will be. They both are just too cute together ❤
I'm in love with this <3

Is like destiny or something... LOL
(: Thank you for your hard work.

Looking for the next update!
Cool. I can't bealive that Jurg is really doing it <3.
SAO.AxM.zwy
November 18th, 2016
Wow, Aiden is a mess for sure.
So he's confused, I don't blame him, It's kinda hard when you don't know what to think about someone or what to do with the new anxiety.

I'm surprised Jamie's not that nervous, instead he's excited.
SAO.AxM.zwy
November 6th, 2016
Wow. I liked your last prhase. It was amazing. I think I like this... Like really like. A lot.

Thank you for shearing your work. Nice.
@Liv3lafLuv: Dude! I've never expected that someone would actually recognize my icon. Cool.
Nico is the best (Sometimes I feel like him...)

I don't think I've listened that song before... or at least I don't remember.
Wow. Line art is clear.
Thank you for update. (:
How interesting.
I love your last panel. It just remembers me the phrase "In to the woods".

Great work. I kind want to see the Abduction.

Also your art style is so good.
SAO.AxM.zwy
October 24th, 2016
I don't really understand Rory. I'm very confused about his behavior.
He was wearing a tie... I wonder if girls in that school wear ties.

But I don't blame him, he have sort a girly face.
SAO.AxM.zwy
September 5th, 2016
So sad.
Howie don't let him go.
SAO.AxM.zwy
September 2nd, 2016
He have a star trek phoster. That's cool and unexpected.

Maybe he doesn't hate the idea of bowling with Jamie?
SAO.AxM.zwy
August 23rd, 2016
Early update. Wahooooo!
Jamie <3
I don't even know why I have a bad feeling about this... But I support you Jamie. Keep it cool.
So fucking cute. I was waiting for you uptdate, I'm incredibly happy right now. Thank you a lot
<3 <3!!!!

Oh, Dande you are lovely. Rocky you sure deserve it.
I just discovered this today and I already love it :)

Oh, and ¡Happy birthday, Rei!
SAO.AxM.zwy
June 17th, 2016
Lovely
Omg! I really love this. Today is my birthday so I was so happy when you update. Thank you so much.
I was wonder
Bueno, creo que ambos hablamos español, lo cual es la leche porque me da paja escribir en ingles a veces.

Sí, no te preocupes no soy mejor en eso tampoco.

En fin, no he muerto. He renunciado porque mi hermana tiene trabajo de nuevo :D, algunos clientes eran una mierda...

Espero que te esté yendo bien, dude.
Si actualizas también sería bueno.
SAO.AxM.zwy
February 17th, 2016
Haha, crap, Cena you're the only one ;)
Cute
SAO.AxM.zwy
February 2nd, 2016
Hell yeah! lml
Scott knows.
Dude, your fucking comic is so fuking cool. Danm hell