User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Lustful Asian
Im Asian/Black. Age Is Personal. Im Not REALLY 18 Though. Im Smexy. HaHa. Just Kidding. Im Cute. Short, And Damn Proud. And LOVE YAOI!!
  • Real Name
    Stephanie
  • Age
    30
  • Gender
    Female
Send Message
i love ya boy , SR, he awesome!
i bet chu choose it as a crossdressing boy, i bet you.! lol
im.in.love.with.him.!
me?!?!
yay!
not very good art
but im so happy ya like.
=D
*cries*
*voice breaking*
thank....you oh so...much!!
[glomp]
YasuragiYakuzai
awww
sorry boo-boo
offer is filled in.
lol
id rather say no pants instead of invisible pants or or or they could be INVISIBLE! oh & i love the way he's thinking of AK and is frowning.
awww poor baby
come over here!
ill be your mommy & save you from
the BADDDDD man!
=/
o thank you Silver (Guest)
they have gorjuss artwork!
Kuromei & The Mad Hatter
thank you!
i like weird couple too!
and yes
my avi rocks
*reading yaoi*
im stupid
what does hiatus mean?
this is like my favoritest comic ever! [in 4th place]
omg
i love this comic
at least they accept gays
my school dony
sheesh im not even gay
im bi
...
im so sorry, i dont know why but id soooooooo much more prefer the pairing odenxrothbart rather than theprince && oden because...wwell im weird like that
please agree with me people about the pairing PLEASZEZ
PLEASEE
PLEASEEEEEEEE!!!!!!!!!
hmph fine!
i love the bg where she's waving
awesomeness
why?
because my boyfriend just broke up with me
id do the same
you go witch
haha
"that was beautiful tania-sama"
...
awww
rapunzel learned from his bro...
i bet the prince is like..
"when the freak did i become the uke?"
gawsh
i just love how you put little random moments in there and how you put a little storyteller