User Data
Estarflame
Other than my love of drawing anime and manga and reading it of course. I like to write actually!I also like to nap. My friends call me Ena (cuz of my Elsword name) and Sheep (cuz...actually I dont know why.)
hmm well Im 13 right now and...I get bored easily.
  • Real Name
    YOU CALL ME SHEEP
  • Age
    17
Send Message
XDDDD AMG WALLIS THAT FACE XDDDDDD
QAQ AHHHHH IM SORRY IM LATE. also I am constantly changing the comic style....
//runs
//shot
//dies
wtf why is this page so ugly?!//sheepy got tired QuQ


im sorry//shot to death
heads up, Im changing the art style to a sketchy one next probably cuz I wanna be wacky and im fvcking lazy <33
wait i dont get it, why do they love Assistant but not Wallis???
fufufufu i like where this is going
@Ryuu-Q: QAQ But im delicate//slapped
The cold is killing me QAQ HELP ME, BEAR-CHAN
Its getting cold where I am...but

THE COLD NEVA BORTHERED ME ANYWAYYYYY//SLAPPED

no im lying, im used to hot weather. its only 65 degrees but im dying
huehuhue he look beautiful
Updates on Fridays//or Saturdays//or any days. you peeps gotta learn I am a lazy butt and will update randomly. I love you all though
YO! This OneShot is gonna be by ESTARFLAME. You can call her anything other than estar! ...anyway! This is like Aladdin but without the Genie, Monkey, and Mostly everything and replaced by a Tsundere Princess, and a Thief who want his life to be like a Fairy Tale. Lets see how this works out, ok?
OwO Howie is stressed but looking at Sooch makes him relaxed haha
why do i feel like this is an SAO moment? looks awesome. thats why.
gwad he is just too cute
thats just adorable
This series...HAS BEEN AWESOME. Thank you for all the pages and memories we had with the comic! I hope you do make a sequel! There are so many questions and you ending on a huge cliffhanger! OwO
GOLD, GO GET YO GURL!
Silver why are you so oblivious to this obvious SHIP. I SHIP THIS
OMG DID THAT JUST HAPPEN