User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
Poppy
I love giggling at random stuff, reading lots and lots of comics on smackjeeves. Am currently amassing an army cats, to overthrow the army of mice i reared last year. Who knew it wasn't a good idea? :p

I babble about a lot of nothing, and in the real world I spend my time pretending I have customer service skills. lol
  • Gender
    Female
Send Message
His angry monster teefies are so cute.
Hahaha.. called it. ♡
Haha.. these are basic facts that yes you should probably know... i see a small, but shocking age gap, just to floor Teal... lol
I seriously don't post comments hardly ever, but i can't help it with your comic These two are just too adorable.
Aaww. Ther two i swear can't get any cuter! Real you secret softy
Poppy
January 12th, 2019
Sorry, this page is kind of confusing. Its like a part was missing. The last page finishes with him saying he has to leave, but by the way this page started. "Why not?" - and then "um yeah i guess that works" so it doesn't make total sense. It seems like he should have said. "Hey what if you join us? Or.. do you want to pretend to be a kid and come hang with us?". sorry i'm not trying to be rude, just seems like a weird jump in the dialogue.
I don't even know what to ask, I just love the surprises in this comic.. lol.
Aaaw it's now officially, official.
Haha. That's for a great update, this comic always puts me in such a great mood! :D
Hahaha! That reaction was so fucking cute!
@Seruta: i'm thinking like you.. maybe cattle rustling? Maybe Wes really being the bad guy? So many options.. lol
Poppy
December 22nd, 2018
Thank you.. though i'm kinda sad you forget about us.. lol
Poppy
December 22nd, 2018
Truest statement in this whole story.
Aaaw Teal, just go with it cutie
Didn't end as badly as it was looking to there for a minute. But Kim, this is no time to bottle up after making so much emotinal progress.
*way to go Teal!"
Way to bug o Teal! Taking charge ♡
How's it was a good one! Access i hope his gravy wasnt too hot
Awwww Tealy you finally said it! I'm so absurdly happy right now! This is tooo adorable! Love this comic.
Poppy
November 19th, 2018
Sometimes the universe works in strangely sympathetic ways... lol