User Data
seanmcchapman
Animator and fun lover.

I love drawing, video games, making collabs with people, and long walks on the beach.
  • Real Name
    Sean Allen Chapman
  • Age
    22
  • Gender
    Male
Send Message
fool!
don't ;3 forget his father name he's carried from before time! "motivation!" and perhaps the lack of it!!! WAHAHAHAHAHA!!!?!?!?!?
SLITHERssssss prepare yourself i found episode two now It's TIME!
https://www.youtube.com/watch?v=0tdyU_gW6WE
seanmcchapman
July 18th, 2016
Let's read for yous 2 see
https://youtu.be/gfrdAI5CZwo
Read the desc if you like lovce your comic <3 I'll have another eppisode out soon I hope I linked ya! keep up the hot dagn dog
WOWAAAMMM wowow
This is the best~ I wanna get him singing this for a rind tone ewe
seanmcchapman
how friendly~ Hey mister artist I started a comic dub of your comic and i was wondering if you wanted to voice pluck if anybuddy- if so find me on tumblr and message me "SEANMCCHAPMAN" else via skype :3 i recorded all up to the first intermission! Hope you like the first video when it ocomes out. have more work to do for it- :) i love your hot dang ;D
Cool music please
GIVE MI A LINK B)
omo
I like the look
Very nice to see you making more!
:D
Listen to the wizard nave!
Looking back!
@Sharkberry: Thank you ^^
I wonder If I can do another one day!
i've been reading this comic and I like it.
comment above...IDK. Anyhow love the comic. Your selling comics???

Big adventure for characters soon? um other ideas if needed... snow activities
...Seanisconfused
@ToryIsConfused: lol what is a ahoge? btw me and a friend recorded us reading this comic. we gave you credit! I will have link soon but its not up yet. If you wanna find me im seanlolx2 on youtube.com /seanmcchapman
Oh god =A=
XD get some hair action!
Nice comic!
Can't wait to see more. I need some one to color my comics btw, but im not sure what colors would be used yet though.
Shon
Your a little late on that huh?
Giant tomatoes!
Lol

That guy is just creep'n