User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
kagome77543
well hello people out there big and small (lol not an insult) well i mostly do callab's but no one is ever posting so if you want to help my and you know you will have sometime to update maybe 1 every 1 or 2 weeks pm me ^ ^ i hope i can get a few people.
  • Real Name
    cone
  • Age
    25
  • Gender
    Female
Send Message
i'm loving it!!! >w< need more!!
this made my day!!!!!!!! SO ADORIBLE, PLZ MELT WITH IT HARU!!!!!!
like omfg I LOVE THIS PAGE AND WELCOME BACK!!!!!! we missed u TT^TT but now ur back, and take your time with updating ^ ^
i can see u are obsessed wih hetalia xDDD I LOVE IT TOO!!!!!! i love rome and canada!!!
kagome77543
August 27th, 2010
AHHHHH SO ADORIBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha yay for DA!! love the comic!!!
AHHHHHH THE SEXINESS BURNS!!!!
OHHH!!! i loves it!!! SO KAWAII!!!!!!
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!1
HAPPY BIRTHDAY TOO U ^ ^
YAY!!! >w< i love this comic!!! MORMOR ^ ^ i do fancy ur art to ^ ^
hahaha *SIZZLES*
plz update this comic I LOVE IT!!!!!!!!!
likes OMgz i lovies this!!!
ohhh i really love this webcomic ^W^ its so cute plz update soon ^ ^ *hug* *rubs back* is it still sore?
STAY THE FUCK AWAY FROM DESDES-KUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU SICK OLD MAN!!!!!!
OMG i LOVE ur NEW skin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
omg i sence a giant evil (aka sexy) plan!!!!!!!!!! yummy OHHHHHH *nose bleed*
VIRGIN!!!!! I BET U ITS VIRGIN!!!!!!
pokemon season 1 $30
pokemon dimond $70
Psyduck expresion, priceless
AAAHHHHHH!!!!!! VALS SO SEXY WEXY!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE HIM (and jake doing "it") hehehe ^ ^