User Data
GoldFlareon
  • Real Name
    Flare
  • Age
    23
  • Gender
    Female
Send Message
Aw, Alice... D: I know how she feels, not wanting to ruin someone's day after they've already had a crappy one, but obviously it's extremely important to tell them...so it becomes this conflict because you want to protect them but it's also their right to know! Oh, ethics! Haha. I love Leo's face in the last panel though. xD She's like "wtf alice"
Aw, how Leo picks up Alice's hand. So sweet! <3 They're sooo adorraablleee
@tatterberry: No worries at all! :D Yes, sometimes you really need a good break, hey? :) Glad to hear it! And thank you, I hope you do too! :D
Way too cute. :33 I love how shocked Leo is. xD I hope she feels better soon. :c

Happy new year, tatterberry! :D Great to see you back! I've missed this comic.
@TriaElf9: No worries at all! :D I know I certainly will! Keep up the awesome work. :3
I'm enjoying this comic so far! :D I love your style as well. They all look great and very distinctive. I'm glad they're enjoying the festival; it looks awesome! Their dragons are all so cute too!
I really adore this comic and the history between Arden and Mickey. I know Arden's struggling between her and Regi but I hope Mickey doesn't get hurt in the process. :c Anyway, I adore your awesome use of colour, your style, and all the characters. :3 Mickey's definitely my favourite. I look forward to more in the future. <3
Yaaaaaaaay, go Alice! :D
Hahaha, aww, Alice! I love "Oh heck." XD
Wow, what a scumbag. D:< I wonder what Alice is gonna do...
D: Posting mean pictures of Darcie? That's horrible. And it interrupted Alice's text. D:< I hope those pictures of Darcie don't get out though. >.<
The way you've coloured this is beautiful! I love all the drawings too. :D But yes, as the others have said for this page, I can relate to having to turn guys down for this reason also. :,( Thankfully I've managed to stay friends with the guys who I had known for a significant period. But yeah, it always sucks because it's not their fault and it's not your fault. Just life I guess. Fenella did well. :)

Great comic so far. Can't wait to see what's next!
@tatterberry: No worries. :D Keep up the awesome work!
Uh-oh. That wasn't a good idea. XD I love your comic, by the way! :D I'll definitely be following along. Such entertaining characters so far. :3
Must be tough for Leo to sit through this and hear it all. =/

Now that I'm all caught up, I'd like to say thank you for sharing this comic! :D I am loving it so far. :3 I am really looking forward to new pages. Your drawings are awesome and I'm loving the setting and characters. Amazing stuff. ^v^
Oh my gosh! o.o They're dead. Well that was a surprise. Geez, I hope they received a lot of counselling!
I just laughed out loud like an idiot at Darcie. XD Classic.
LOL DARCIE'S SPARKLE-EYES. Hilarious. XD
Eeeee oh my god this is way too adorable. GURL YOU'RE IN FOR IT NOW! Can't wait to see what happens. :333
OH MY GOSH SHE HAS FRIENDS!!! Awesome.