User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
spookyevildoom
there's a lot of us. :c but only one of us handles the account.
  • Real Name
    naki
  • Gender
    Male
Send Message
HATE ADMIRAL WHATSHISFACE.... ugliest page...

also last two panels are of him closing and locking the door. pppfff. lazy.
BEST PAGE.... AND ALMOST COMPLETELY FINISHED TOO AFJASLK.
i loved doing these next couple of pages. especially the one after this.

btw, they're in a parlor. i think i actually started drawing it...

i finished this page a few days ago though. well, except the top second panel. fucking hallway.
bawww my art was so ugly back in the day. poor Admiral Zolfernosfjlkf.

they're walking inside the ship in the last panel, btw.
just adding a page a day. 8D;;;

LMFAO I HAD NO IDEA HOW TO DRAW OLD MEN BACK IN THE DAY. god asjfklsajkl. THAT'S ADMIRAL ZOLNEROFJDJKLASL.

Weldon's the one screaming in the second panel btw. )8 never... got to drawing it. /JUST HATES. DRAWING THE BIG BEN
LMFAO I SAID THE EXACT SAME ABOUT MY ART. "what the fuck this is so ugly afjsadklfjk"
YOU THOUGHT WE DIED.

... and okay we did.

and really, it's my fault. i had the entire first chapter drawn out and inked... the reason why i didn't upload? was because i'm so OCD about my pages... and how they have to be totally finished before i can upload them. but i hate drawing backgrounds. B|

eventually, i went "fuck it" and uploaded them anyways. \: which is why there are... scribblyness everywhere. EVENTUALLY I'LL GO BACK AND REPLACE THEM WITH FINISHED PAGES. but you can get the jist for the most part.

SO I HOPE YOU'RE GLAD WE'RE BACK. because we're gonna be here for a while.
all i have to say is that you have such a talent for comic-making and storyboarding. expressing emotions and creating a visually appealing, stylistic style of story-telling. please never stop. we would lose such fabulous talent if you did.
sssorrry it's really gross-looking. cause remember, this originally was a photo.

anywayss. old piece of Niji and YUJI doing Magnet. i'll colour it eventually. :c enjoy, for now.
OH GOD I LMFAOED.
auughh i love the outfiiitt. so coool.

and you shuold def do that comic thing. just cause i like seeing your art.
ASFSDFSD SO CUTE.
)8 you guys suck. NAH IT'S OKAY i wouldn't have done it either if i wasn't bored. xD;


@Poke. LMFAO IKNORITE. i'm glad my new year celebrations were yesterday.
HOW HAS NO ONE PUT UP A PAGE FOR THIS YET. /smacks everyone

yeah anyways. sorry it's so bad. )8;;; i rushed this on MS Paint cause i don't have time to draw something good and scan it and i don't have photoshop. )8

but i had so much fun messing with all the brush techniques afjsdkl lmfao crayon style.
BEEN A WHILE SINCE WE HAD A PAGE. and i figured i should continue the Gakupo scene. ): instead of being lazy.

so uh. it's not that funny. BUT I SUCK AT BEING FUNNY AAAA

and i have so many ideas for pictures afsasa WANT TO DO A JUST BE FRIENDS ONE HHHH.

obv will star YUJI and Niji ohohoho.

/rambles on forever
AAA SO PRETTY.
asjfklas Duke makes me want to cry he's so scary sob.
FSAFASDF LMFAO I LOVE THESE.

)8 "sarcastic oaf" WAT.
HOLYSHIT THIS IS AMAZING.
OH GOD THIS IS SO CUTE AFSDAFA starrsss ;;