WolfYakuga
Hello there~! :3

Well I guess as you can notice, I love bl webcomics :3 Most of my stories are about that lol. Right now, most of my stories are on hiatus except for Soulless, which I am redrawing and working on right now.
Anyway... I'm more used to draw animals, not humans, but I'm trying my best to get better at drawing humans ;u;
So please, be patient with me as I'm not good at it yet ;u;
Still, if you're reading any of my bl webcomics then THANK YOU SO MUCH ;u; It makes me so happy to know someone reads my stories.

I'm actually really introvert but drawing is a way for me to express myself. I also am kind of shy, but I try to be a nice person ;u;

You can also find me on:

Facebook: https://www.facebook.com/WolfYakugaArt/

Tapastic: https://tapas.io/WolfYakuga

Picarto: https://picarto.tv/WolfYakuga

Deviantart: http://wolfyakuga.deviantart.com/

Patreon: https://www.patreon.com/user?u=299100 (Also for Patreon you can get rewards~ and a 2-day early updates for Soulless)
  • Age
    23
  • Gender
    Female
Send Message
WolfYakuga
August 12th, 2017
@IvyTiny: unos buenos golpes y se calman (?)
Yo creí que era Devon (?) (Devon es el de cabello café, no? xD)

Omg :0 deberías hacer algo bonis de Devon y Niraya 7u7

:0!!!! ya encontraste trabajo?
WolfYakuga
August 12th, 2017
Next week I'll be back to school so that means less time to draw. Thankfully, I have some pages already done for a few more weeks to update but I'll try to draw on my free times to keep bringing these updates TvT
WolfYakuga
August 9th, 2017
@IvyTiny: Oye no!!


........ nah, la verdad sí xD
@IvyTiny: mi mala memoria xD
*tuvo que buscar la página porque no recordaba haber visto a esos personajes*

xD
WolfYakuga
August 6th, 2017
@IvyTiny: Jajajaaj ( ͡° ͜ʖ ͡°) ya sabrás luego lo que significa... muuuuuuuuy adelante

Y gracias de nuevo por decirme lo del error xD
WolfYakuga
August 5th, 2017
Last time Gabriel and Jarek appears, until further notice (?)
Omg :0!

Me sigue encantando cómo dibujas las expresiones, te quedan tan asdfadfdsadafga
@IvyTiny: Oie no :'v
:0 khe está pasando aquí?
WolfYakuga
July 29th, 2017
@IvyTiny: No lo sé~ :3 jajaaj xD
Omg xD so cute!! hahaha
@IvyTiny: Jajajaja bueno :3 <3 jajajaja los abrazos aplastadores (?)

Ooooh xD ok

:0!!!! Tienes bonita letra! :0 no como yo toda fea xD
WolfYakuga
July 22nd, 2017
@IvyTiny: :3
WolfYakuga
July 22nd, 2017
@IvyTiny: Nomás tantito xD okno jajaja

Aaaaaaaaaaaaaaah!!! D:! sí es cierto xD ups... jajajaja gracias por avisar xD

Y damn, cierto xD se subió doble! xD Gracias~~
WolfYakuga
July 22nd, 2017
I can only say one thing... Gabriel loves to make Jarek suffer.
WolfYakuga
July 16th, 2017
@IvyTiny: Como siempre :3 sólo le gusta molestar :3
WolfYakuga
July 15th, 2017
Well, well, now... who the hell is Jarek and Gabriel talking about...? I wonder :3
Thank you if you do it~

Tapas here: https://tapas.io/WolfYakuga