User Data
I Agree
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. To continue use of this website, you must agree to the Terms of Use and Privacy Policy.
TRUTHORDARE
Hello. My account here is basically on indefinite hiatus, so if you ever wanna reach me I am ТЯЦТНΘЯḊΔЯЄ on Disqus~♥
@Minjun:
Pretty late with this reply, but props to you... What Lies at the End was sooo gooooood, lol
TRUTHORDARE
May 9th, 2019
@Animerules!:
Hey! So I wasn't on in forever, and you probably don't care to know this now, but my avatar was from a webtoon called 'What Lies at the End' ;)
They work for Gil??

O H C R A P
Awkward awareness is awkward :D LOL
This is probably the first time in a long time that I've seen these two inside a private room without the frickle-frackle.

And the simultaneous blushing... SO CUTE!! I'm shook ❤
@Quadrant:
BEST COMMENT ?
@thenameslynith13:
The boards and notebooks are my favourite easter eggs in this comic ?
*squealsss*
Confession Time!
Well, maybe not THAT kind of confession, but watching Sooch nervously admit he misses him pleases me waaay more than it probably should ?

Thank you Ben.

Thank you ganja.
Weed: the most effective peace offering.
@Toxic-Nazi:
DAMN that strategically placed blanket >:|
HOLY ESCALATION BATMAN!!!!
This is sooo sweet.
And quite lovely, actually.
But um, his eyes are yellow.
And looks like a reptile's.
Can we discuss that tho?
But that's okay too.
@CnnerUsagi: EVERYTHING YOU SAID, HOLY SHIT! HAHAHAHAHA
I had the same reaction, I mean like who the fcuk steals another guy's lube?? LUBE??!! Who knows where that has been JFC
Ben was right - you did need a smoke Sooch.
I wonder which is thicker: the smoke coming from that spliff or the massive tension that is filling the room XD

One thing's for sure... the more smoke fill their lungs, the less tension will be present - THEN we should see some interesting interaction between these two!
TRUTHORDARE
March 23rd, 2017
Duuuuuude... you're forgetting your grimoire!
YOU MAY TOUCH MY BODY WITH CONFUSED GAYNESS, BUT NOT MY BREAD
No Ben, you don't make up for abandoning your friends by giving them illegal marijuana!

Or do you?

Cause they still took it though XD
@Kimmikala:
Me too! Ch 19 killed me... 12 times TAT
@WarriorNun:
*throws bouquet at you*
So its gonna be a case of Bros before Ho-
I mean Howie :DDD
@Guest: Well thx for schooling me cuz I never knew that one :D Based on the school setting in this comic weed was the first thing that came to mind for me tho.